“עסקת התן וקח שקופה” • הליכוד: למה ניסנקורן לא פורש מההסתדרות

בליכוד הגישו תלונה לוועדת הבחירות המרכזית נגד מפלגת כחול-לבן ואבי ניסנקורן: "ישנו חשש כי הסיבה שניסנקורן מבקש להישאר בתפקידו היא רצונם לרתום את מנגנון ההסתדרות לטובתם"
חרדים 10
כ' אדר א' התשע"ט / 25.02.2019 17:33

מפלגת הליכוד הגישה היום (שני), באמצעות עו״ד מיכאל דבורין, תלונה לוועדת הבחירות המרכזית נגד מפלגת כחול-לבן ומועמדה אבי ניסנקורן.

בליכוד טוענים כי העובדה שניסנקורן, שהוצב במקום החמישי, לא התפטר מתפקידו כיו”ר ההסתדרות, אינה תקינה.

“ניסנקורן החליט באופן תמוה שלא לפרוש מראשות ההסתדרות תוך שהוא יוצא לחופשה ללא תשלום עד לבחירות וממשיך הלכה למעשה לעמוד בראשות אחד הארגונים החזקים במשק הישראלי״, נכתב בתלונת הליכוד.

“בכך יש כדי להעלות חשש מהותי כי הסיבה שניסנקורן מבקש להישאר לעמוד בראש ההסתדרות הינה רצונו, וחמור מכך רצונה של מפלגת כחול-לבן, לרתום את מנגנון ההסתדרות לטובת מפלגת כחול-לבן”.

בליכוד מזכירים כי ניסנקורן התערב בימים האחרונים בסיום שביתת נהגי הרכבות, שטענו כי הם חולים.

“ברור כי יציאתו של ניסנקורן לחופשה ללא תשלום, איננה אלא אחיזת עיניים והוא ממשיך להיות המוציא והמביא בהתסדרות על כל המשתמע מכך”, נאמר בתלונה.

בליכוד טוענים עוד: “עסקת התן וקח בין אבי ניסנקורן היא שקופה וברורה ונועדה מחד גיסא להיטיב עם ניסנקורן אישית על ידי שיבוצו במקום גבוה ביותר ברשימה ומאידך גיסא מספק ניסנקורן את מנגנון ההסתדרות שבראשה הוא מתעקש להמשיך לעמוד ואת הוועדים הגדולים במשק”.

בליכוד מבקשים מועדת הבחירות לטפל באופן דחוף בתלונתם. “נבקש טיפול דחוף בתלונה והבהרת הדברים בהקדם האפשרי בטרם תיקבענה עובדות בשטח שגם החלטה של ועדת הבחירות המרכזית לא תוכל לשנות אותן לאחר מכן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות