“היה ליד הפח”: אשה מצאה ברחוב בנתניה תינוק בן יומו עטוף במגבות

תינוק שנולד לפני מספר שעות נמצא ברחוב בנתניה על ידי עוברת אורח כשהוא עטוף במגבות • היא לקחה אותו לביתה והזעיקה את כוחות ההצלה שפינו אותו לבית החולים, כשהוא סובל מהיפותרמיה • האחות בבית החולים: "משערים שהוא היה שעה-שעתיים בחוץ"
חיים טוויל
א' אדר א' התשע"ט / 06.02.2019 09:51

תינוק שנולד לפני מספר שעות נמצא הבוקר (רביעי) על ידי עוברת אורח, כשהוא נטוש ועטוף במגבות ברחוב בנתניה.

האישה לקחה את התינוק  לביתה והזעיקה את כוחות ההצלה שהעניקו לתינוק טיפול ראשוני שלאחריו הוא פונה לבית החולים לניאדו בקרית צאנז, כשהוא במצב יציב, בהכרה וסובל מהיפותרמיה.

מבית החולים לניאדו נמסר, כי אחרי סדרת בדיקות שעבר להערכת מצבו, התינוק אושפז בפגיית בית החולים.

אתי ליטיג, האחות מבית החולים לניאדו שטיפלה בתינוק שנמצא ברחוב בנתניה אמרה לרשת ב’: “אנחנו משערים שהוא היה שעה-שעתיים בחוץ. ניקינו אותו והוא בכה מאוד. הרגענו, חיבקנו וכיסינו אותו. מאז שזה פורסם אנשים מתקשרים בלי הפסקה ורוצים לעזור”.

לוסאנה ג’ייקוב, עובדת זרה בת 37, שמצאה את התינוק סיפרה ל’כאן חדשות’: “יצאתי ב-6 בבוקר לקנות חלב ליד הבית, כשחזרתי מצאתי אותו ליד הפח. היה גשם, החלפתי לו את המגבות לחולצה. הלכתי לשכנה שלי, ביקשתי ממנה עזרה והיא התקשרה למשטרה. פחדתי, לא ידעתי מה לעשות”.

חובש רפואת חירום במד”א דניאל אברג’יל: “כשהגעתי לרחוב, אישה בשנות ה-40 סימנה לי מהחלון לעלות אליה לדירה, היא סיפרה לי שהיא מצאה את התינוק ברחוב והעלתה אותו אליה הביתה. בדקתי את התינוק שהיה בהכרה ובכה, הוא סבל מהיפותרמיה קלה ועטפתי אותו בשמיכות כדי לחמם אותו”.

אברג’יל הוסיף: “הכנו את הניידת טיפול נמרץ לקראתו והדלקנו את החימום ברכב ופינינו אותו להמשך בדיקות בבית החולים לניאדו בעיר כשמצבו יציב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות