“ממה אתה מפחד בני גנץ? כמה שאלות, זה מה שמפחיד אותך?”

את הריאיון הראשון שלו לתקשורת, העניק בני גנץ לשלמה ארצי ולחנוך דאום ב'ידיעות אחרונות', זמר וסטיריקן, אבל לא עיתונאים פוליטיים מקצועיים • את העיתונאית רינה מצליח היחס הזה של גנץ לתקשורת ולעיתונאים מרגיז
אבי כץ
א' אדר א' התשע"ט / 05.02.2019 22:06

מנהיג ‘חוסן לישראל’ בני גנץ שבר לפני שבוע בדיוק את שתיקתו, נשא נאום עם הרבה קלישאות – ושב לשתוק.

הוא צפוי לשבור שוב שתיקה תקשורתית בסוף השבוע, בראיון שהעניק ‘ידיעות אחרונות’. אבל למרות שבעיתון עובדים בכירי העיתונאים הפוליטיים בישראל, גנץ ישוחח עם הזמר שלמה ארצי וההסטיריקן חנוך דאום – מהלך שגרר הרבה הרמת גבות, על האכסניה המפנקת.

רינה מציח, מגישת ‘פגוש את העיתונות’, הגיבה בטור שפרסמה בחדשות 12: “ההחלטה של גנץ להתראיין אצל שלמה ארצי וחנוך דאום, שני אנשים ראויים אבל לא עיתונאים מקצועיים, מעידה על כך שהוא לא באמת רוצה לשנות, ושאינו נותן כבוד לחוקי הדמוקרטיה, שאחת מאבני היסוד שלה היא תקשורת חזקה”.

מצליח שלאה: “מה יש לרמטכ”ל לשעבר לפחד מדני קושמרו, יונית לוי, רזי ברקאי, או אריה גולן? ממה אתה מפחד בני גנץ? היית רמטכ”ל ולוחם אמיץ. כמה שאלות, קשות אולי, זה מה שמפחיד אותך?”

היא הוסיפה: “יכול להיות שאין לך תשובות או שאתה לא מגובש עם עצמך. אתה מוזמן לבוא ולהשמיע את הלבטים. בוא נדע אם אדם מתמודד לראשות הממשלה בלי שהוא יודע מי הוא ומה הוא בדיוק. אני מאמינה שגם אזרחי ישראל שדחוף להם להחליף את נתניהו ירצו לדעת במי הם מחליפים אותו”.

מצליח קבעה: “בני גנץ, אתה אולי עוד לא החלטת אם אתה שמאל או ימין, אבל אין ספק שהתחלת ברגל שמאל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות