בגלל הסקרים? אבי גבאי במתקפה: “נתניהו הוא העבריין הבכיר בעולם”

יו"ר העבודה אבי גבאי פרסם סרטון ובו הוא מכנה את ראש הממשלה נתניהו בתואר 'העבריין הבכיר בעולם' זאת למרות שלא הואשם או הורשע • בהמשך הסרטון קוראת שוב מפלגת העבודה ליאיר לפיד ובני גנץ לא לשבת בממשלה עם נתניהו: "תתחייבו וננצח אותו" • גבאי: "לא נתחבר למרצ"
אריה ריבקינד
כ"ז שבט התשע"ט / 02.02.2019 18:57

כשהמנדטים בורחים הטון מוחרף: יו”ר העבודה אבי גבאי קורא בסרטון חדש שפרסם הערב (מוצאי שבת) לנתניהו “העבריין הבכיר בעולם” – וזאת למרות שלא הואשם או הורשע.

הסרטון התוקפני מציג את תמונתו של הפושע לשעבר ג’רמי מיקס, לצד הקריינות והטקסט: “זהו העבריין החתיך בעולם”.

לאחר מכן הוצגה תמונתו של נתניהו, לצד הכיתוב: “העבריין הבכיר בעולם”.

בהמשך הסרטון קוראת שוב מפלגת העבודה ליאיר לפיד ובני גנץ שלא לשבת בממשלה עם נתניהו: “תתחייבו וננצח אותו”.

יו”ר העבודה אבי גבאי התראיין היום ואמר: “אחרי עשר שנות שלטון נתניהו הגיע הזמן להחליף אותו. ההתנהגות של נתניהו נגד מערכת המשפט ונגד התקשורת היא תרבות של מאפיה, מחפשים את השופטים ומחפשים את העיתונאים. זו התנהגות שיכולה להחריב את החברה הישראלית”.

 גבאי אמר עוד: “הקול הבטוח היחידי להחלפת נתניהו – הוא קול למפלגת העבודה. תעודת הביטוח היחידה שיש למצביעי המחנה שלנו שהקול שלהם לא ילך לנתניהו – זה להצביע עבודה. כי כל קול למפלגות האחרות הוא קול שעלול ללכת לממשלת נתניהו”.

כשנשאל על האפשרות כי יחבור למרצ, אמר כי הדבר לא יקרה: “יש פערים מאוד משמעותיים בינינו לבין מרצ, אידיאלוגים, פערים לא קטנים בינינו לבין מרצ. אני בכל מקרה לא עוסק בעניין הזה, אני לא עוסק בחיבורים בכיוון הזה. אני עוסק רק בחיבורים או בעבודה שיכולה, בסופו של דבר לגרום לחילופי שלטון. חיבור בין העבודה למרצ לא מגדיל את הסיכוי שנחליף את השלטון. פשוט מאוד. אסור להגיד אין סיכוי, עקרונית אני לא רואה את הדבר הזה קורה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות