אמסלם: הוא מטיף לנו על יושרה? כמה עלתה מסיבת הפרידה של גנץ?

יו"ר הקואליציה שמע את נאומו של בני גנץ ואת הגינוי כלפי שחיתות ונהנתנות על חשבון משלם המיסים - ונזכר במסיבת הפרידה שגנץ ארגן לעצמו • "כשאתה בוחן את גנץ מול נתניהו, זה נראה לי כמו פערים בין נושאת מטוסים לחסקה"
אריה ריבקינד
כ"ד שבט התשע"ט / 30.01.2019 10:34

יו”ר הקואליציה, ח”כ דודי אמסלם התייחס הבוקר (רביעי) לנאומו של בני גנץ ודבריו נגד ראוותנות ושחיתות.

“ראיתי איך גנץ מטיף לנו על יושרה והגינות. הייתי שמח לקבל את תשובתו על אותה מסיבה שהוא ערך לעצמו עם סיום תפקידו כרמטכ”ל בעלות של כ- 600,000 שקל על חשבון משלם המיסים.

“מעניין מה היתה אומרת להקת המועדדות הצבועה מהשמאל אם נתניהו היה עורך לעצמו מסיבה בעשירית מהסכום הזה. התשובה ידועה”.

בריאיון לתוכנית ‘קלמן-ליברמן’ בכאן רשת ב, אמר  יו”ר הקואליציה: “כשאתה בוחן את גנץ מול נתניהו, זה נראה לי כמו פערים בין נושאת מטוסים לחסקה. גנץ אמר בדיוק את מה שציפי לבני אומרת ומה שאהוד אולמרט אומר”.

דברים דומים אמר גם השר ישראל כץ בריאיון לתוכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב. “אני מכיר את גנץ ואת משפחתו מילדות, והם אנשי שמאל מובהקים. שום תחפושת לא תשנה את זה. הניסיון שלו לצבוע את הדברים בשחור – זה הדבר שהכי צרם לי. זה בגדר הוצאת דיבת הארץ רעה”.

יצוין, כי לאחר המסיבה נשאל גנץ על ידי כתב ‘הארץ’ ניר גונטז’ על ההוצאה הגדולה – ואמר:  “הפניתי אותך לדובר צה”ל. הנתונים הם בצה”ל, לא אצלי בתוך הידיים. אני לא אוהב הוצאות רחבות מדי. אני צריך ללמוד את הנתונים בעצמי, ולכן, אחרי שאלמד אותם ואסתכל עליהם, אולי אומר משהו באופן בלתי אמצעי. סליחה, אנחנו נסיים את השיחה הזאת ברוח טובה, אני מקווה. אתה צילצלת, עניתי באדיבות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא צודק
    31/01/2019 06:47
    james
  1. אמסלם .. לכן גם ראש הממשלה צריך להתפטר ..
    אבל עכשיו ברצינות : אמסלם אם תמשיך עם טענות כאלה יש סיכוי לא רע ש…. גנץ יהיה רה”מ