טרגדיה במודיעין עלית: פעוט נחנק למוות בעת שאכל בבית המטפלת

פעוט בן תשעה חודשים איבד את ההכרה, תוך כדי האוכל בבית המטפלת בשכונת ברכפלד - ופונה במצב אנוש אל בית החולים, שם נקבע מותו • איש הצלה: "סיפרו לי שהוא איבד את הכרתו בזמן האוכל"
חיים טוויל
כ"ד טבת התשע"ט / 01.01.2019 13:38

פעוט כבן 9 חודשים נחנק  בצהרים (שלישי) למוות בעת שהואכל בבית המטפלת שלו בשכונת ברכפלד במודיעין עילית.

כוחות ההצלה שהוזעקו אל בית המטפלת בשכונת ברכפלד, פתחו מיד בביצוע פעולות החייאה, ופינו אותו לבית חולים תל השומר, שם נקבע למרבה הצער מותו.

יצחקי קרוייזר, חובש באיחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה – סיפר: “למוקד איחוד הצלה התקבלה שיחה מהמטפלת כי הפעוט נחנק תוך כדי האוכל ואיבד את ההכרה.

“הגעתי למקום בתוך כחצי דקה מקבלת הקריאה ויחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ וחובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הפעוט. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש”.

חובש רפואת חירום במד”א משה חמד סיפר: “הייתי בסמוך לפעוטון שכשקיבלתי את הדיווח על האירוע והגעתי למקום רכוב על אופנוע. הפעוט היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסיפרו לי שהוא איבד את הכרתו בזמן האוכל. ביצעתי בו יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע במהירות למקום וכוננים נוספים פעולות החייאה והוא פונה במצב קריטי תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים שם הרופאים ממשיכים להאבק על חייו.”

כאמור, בבית החולים נקבע מותו.

מהמשטרה נמסר: התקבל דיווח במוקד המשטרה מביה”ח תל השומר על פעוט כבן 8 חודשים שפונה על ידי מד”א מפעוטון במודיעין עלית, לאחר שנחנק ככל הנראה ממזון.

לאחר ניסיונות כושלים של הצוות הרפואי לייצב את מצבו נאלצו לקבוע את מותו.

עם קבלת הדיווח חוקרי המשטרה הוזעקו למקום והחלו בגביית עדויות מצוות הפעוטון ואיסוף ממצאים לברור נסיבות המקרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות