ח”כית ממרצ: ‘פותחים ימין חדש עם מטרידן ישן’ • מגל: ‘להקיא עלייך’

חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ הזדעזעה מהאפשרות שינון מגל יצטרף למפלגה החדשה של בנט ושקד - ותקפה אותו • מגל לא שתק והשניים החליפו ציוצים
אריה ריבקינד
כ"ב טבת התשע"ט / 30.12.2018 14:46

חבר הכנסת לשעבר ינון מגל התעמת בצהרים (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו עם חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ, שיצאה נגד האפשרות שמגל ישתלב ברשימת ‘הימין החדש’ לכנסת.

רוזין כתבה בחשבון הטוויטר שלה: ”בנט ושקד פותחים את הימין החדש עם מטרידן ישן. שולחים מסר ברור שפגיעה בנשים עדיין לא מזיזה להם וגברים פוגעים עדיין יקבלו חיבוק ‘לבבי’ במפלגתם”.

מגל השיב לה בציוץ: ”אחרי כל העליהום ורצח האפי ה’תיק’ נגדי נסגר מחוסר אשמה. זה לא מפריע לשמאל הפשיסטי להמשיך לטנף בן אדם משיקולים פוליטיים. מיכל, האמת, להקיא עליך”.

רוזין לא נשארה חייבת: “ינון, האמת, להקיא גם מילולית וגם מהפוליטיקה על מי שהטריד לפי הודאתו עובדת שכפופה אליו. מקווה שלא הזמינו אותך למסיבת הסיום של הבית היהודי”.

בבחירות לכנסת ה-20 שוריין מגל במפלגת הבית היהודי ונבחר לכנסת. הוא נאלץ לפרוש מהכנסת בעקבות טענות על הערות שהשמיע כלפי נשים. בפברואר 2016 סגרה פרקליטות מחוז ת”א את התיק נגדו. בשני מקרים נימקה זאת בחוסר אשמה ובמקרה השלישי בחוסר עניין לציבור.

כעת ראשי מפלגת ‘הימין החדש’, נפתלי בנט ואיילת שקד, הציעו למגל להצטרף למפלגתם החדשה – אך הוא טרם קיבל החלטה.

הבוקר  אמר לענת דוידוב בפתח תוכניתם במשותפת ב־103fm: “יש כמה מקומות שאני מתלבט בהם. יותר ממקום אחד”. עם זאת אמר: “אני איתך פה לעד. רב איתך כל בוקר. כל בוקר. אני עוד לא שם”.

לאחר מכן הרצין: “האמת שאני בהתלבטות גדולה, זה מחיר גדול להיות בפוליטיקה מהמון בחינות. נכנסתי לחובות גדולים בגלל מה שקרה לי, הבאתי הרבה כסף מהמשפחה, ואני צריך לשקם את עצמי. יש את החיידק, ויש את הרצון לעשות ‘נה!’. יש פה סוג של שליחות, אבל אני עושה את השליחות הזאת גם פה. רב, צועק – וחוטף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות