פרקליטו של נתניהו: ‘רחוקים מאישום מרחק של שנות אור’

למרות הדיווחים על המלצת הפרקליטות להגיש אישום - עו"ד חדד, פרקליטו של נתניהו בטוח: "תיק 4000 לא יכול להפוך לאישום, האמת חייבת לנצח" • "לא תהיה עסקת טיעון, הפרסומים - הדלפה מרושעת" • "למה אתמול הדליפו? הרי זה שקוף שמדובר בניסיון להפעלת לחצים"
חרדים 10
י"ב טבת התשע"ט / 20.12.2018 10:41

עורך הדין עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה בתיקי החקירה, העניק היום (חמישי) ראיון לתכנית ‘דקלסגל’ בגלי צה”ל והתייחס לדיווח, לפיו הפרקליטות השלימה את חוות הדעת שלה בנוגע לתיקים שבהם חשוד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“אנחנו רחוקים מכתב אישום מרחק שנות אור”, אמר עו”ד חדד, שותף במשרד חדד, רוט ושות’. “אין מה לדבר על זה – זה היפותטי. אין ולא תהיה עסקת טיעון”, הסביר

עורך הדין חדד טען שכתב האישום נגד נתניהו הוא עוד רחוק, ובכלל – עוד לא עובדה מוגמרת.

“אני רוצה להזכיר לציבור שב-2004 היה נדמה שהכול מוביל לכתב אישום נגד שרון, ובסוף אחרי שהמשטרה המליצה והפרקליטות גם כן – הגיע מזוז וסגר את התיק. אני חושב שבתיק הזה העובדות מדברות יותר מהכול – לא היו פה עבירות. נקודה”.

הפרקליט טען שההחלטה בדבר בזק לא הייתה נגועה בניגוד עניינים. “יש פה החלטה שהתקבלה לפני שראש הממשלה היה שר התקשורת לגבי ההפרדה המבנית”, סיפר. “אחר כך קיבלו את ההחלטה בממשלה והתהליך הזה קורה צעד אחר צעד. זה לא ראש הממשלה אלא הרשות להגבלים עסקיים בשלב הזה”.

“למה אתמול הדליפו את זה?”, תהה עו”ד חדד לגבי עיתוי הפרסום. ” בבוקר ראש הממשלה הסביר את האמת בנוגע לדרך בה הדברים היו בתיק 4000 ולמיזוג בזק יס, ובערב אנחנו מקבלים מבול הדלפות שיש המלצות חד משמעיות לגבי שוחד. הרי זה שקוף שמדובר בניסיון להפעלת לחץ”.

עורך הדין חדד הסביר על הטענות בדבר סיקור אוהד באתר וואלה. “אני אומר שצריך להסתכל על הדברים, מה טוענים שראש הממשלה קיבל? מעטפות כסף? לא”, פירט. “טוענים שקיבל סיקור אוהד, ואז כשמסתכלים על הסיקור רואים שהסיקור היה עוין או עוין מאוד לכל אורך התקופה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל כךטיפש שלא ראוי להתיחסות
    20/12/2018 11:41
    חיים
  1. זה לא רמה של פרקליט אלא של יחצן. רק טיפש מדבר כך. המרחק לכתב אישום הוא בן כמה חודשים, לוקח זמן השימוע ואחריו ההחלטה להגיש. נתניהו דפוק בגלל פרקליטיו שמדברים בשמו ולשמו, ללא כל שכל משפטי. כך נדפקה שרה בבית הדין לעבודה בגלל פרקליט טיפש וכך גם התניהו יבוא יומו בגלל הגנה מטומטמת שלא מבינה את המציאות.