400 אלף ש”ח מאישה אחת: יצר קשרים עם חרדיות ו’עקץ’

המשטרה חשפה את דפוס הפעולה של החשוד, תושב בית שמש, שפעל לאיתור נשים חרדיות ודתיות באתרים חברתיים במטרה לנהל עמן קשר ו'לעקוץ' אותן • הצליח לעשוק מאישה אחת במרמה כ-400 אלף שקלים בתוך מספר חודשים • המשטרה איתרה נשים נוספות שנעקצו באותה צורה
חיים טוויל
ג' טבת התשע"ט / 11.12.2018 10:40

המשטרה עצרה אתמול (שני) גבר בשנות ה-40 לחייו, תושב בית שמש, שאיתר נשים ברשתות חברתיות במטרה לנהל עמן קשר  ולעשוק את כספן.

מדובר בחשוד שכבר נעצר בעבר בחשד ש’עקץ’ עשרות אנשים, בהם מכרים וקרובי משפחה, במיליונים.

החקירה הסמויה החלה בעקבות תלונה שהוגשה נגד החשוד, שהתחזה וניהל קשר עם אישה אותה הכיר ברשת החברתית, במהלכו גרם לה להיקשר אליו במרמה ותוך הצגת מצג שווא באשר לזהותו האמתית, במטרה לעשוק את כספה.

חקירת המשטרה העלתה חשד, כי במשך חודשים ארוכים הפעיל החשוד מערכת לחצים גדולה על האישה, שכללה שליחת הודעות רבות ושיחות טלפון בהן יצר בפניה מצג שווא באשר למצבו הרפואי ונושאים נוספים בגינם הוא חייב סכומי כסף גדולים.

החשוד, שידע את המצב הנפשי בו נמצאת האישה, פעל על מנת לנצלה לטובתו האישית – והצליח ככל הנראה לעשוק ממנה במרמה כ-400 אלף שקלים בתוך מספר חודשים.

חקירת המשטרה הובילה לאיתור נשים נוספות ולחשיפת דפוס הפעולה של החשוד, שפעל מזה מעל שנה במהלכה  ‘לכד’ בעיקר נשים מהמגזר הדתי והחרדי באתרים חברתיים, ובמרמה תוך יצירת מצג שווא באשר לזהותו עשק מהן כסף רב.

אתמול פשטו שוטרים על ביתו בבית שמש ועצרו אותו לחקירה.

טלפונים

טלפונים ומחשבים שאותרו בבית החשוד. צילום: דוברות המשטרה

החשוד נחקר במשטרה בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף, התחזות במטרה להונות.

הבוקר הוא הובא בפני בית משפט השלום בירושלים – ומעצרו הוארך בחמישה ימים.

“שוב אנו עדים לשימוש עברייני של חשוד ברשתות החברתיות על מנת להסתיר את זהותו האמתית ולאתר נשים בכדי ליצור את קרבתן ולנצל לטובתו האישית את מצבן הנפשי במטרה לעשוק אותן”, אמרו במשטרה. “אנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להביא את החשוד לדין בגין מעשיו ולמנוע ממנו המשך פגיעה בנשים נוספות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מאיפה היה לטמבלית 400 אלף? ומה היא נותנת??
    11/12/2018 23:21
    נועה
  1. לנשים אין כבר שכל בדור? יש לו חובות ענינים למה היא צריכה אותו????? א.
    ב. למטומטמת יש 400 אש”ח והיא נותנת ככה??
    למה מה קרה? היא עברה ארוע מוחי או משו???

  2. הרבנים צודקים ...... להתרחק מהפייסבוק והוואטצאפ
    12/12/2018 22:41
    הלינקים 613
  3. “ועשית ככל אשר יורוך”