סמוטריץ’: “אל תעזו לתפוס אותו חי” • ליברמן: “נשים עליו את היד”

המערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הירי הרצחני באזור התעשייה בברקן • ליברמן: "מחבל בן הבליעל ביצע את הפיגוע הקשה בברקן. זה רק עניין של זמן עד שנשים עליו את היד" • אדלשטיין: "התשובה ההולמת - חיזוק אזורי התעשייה המשותפים"
אריה ריבקינד
כ"ח תשרי התשע"ט / 07.10.2018 13:05

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על פיגוע הירי הרצחני באיזור התעשיה בברקן: “מדובר בפיגוע טרור מאוד קשה שבו נרצחו שני ישראלים באכזריות רבה וגם נפצעה אזרחית שלישית.

“כוחות הביטחון נמצאים במרדף אחרי הרוצח הנתעב. אני בטוח שהם יתפסו אותו ואני בטוח שגם נמצה עמו את הדין ובהקדם. אני רוצה לשלוח בשמי ובשם הממשלה תנחומים לשני הנרצחים ותקוותנו להחלמה מהירה של הפצועה”.

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב: “אני מזועזע וחש צער רב מהפיגוע הנורא שהתרחש הבוקר באזור התעשייה ברקן. ליבנו עם משפחות ההרוגים, ואנו מתפללים לשלום הפצועה. זו לא הייתה רק התקפה על אנשים חפים מפשע החיים את חיי-היומיום שלהם, זו הייתה גם התקפה על האפשרות של ישראלים ופלסטינים להתקיים יחד, בדרכי שלום”.

הוא הוסיף: “אני קורא להנהגה הפלסטינית לגנות את הפיגוע הנפשע הזה ולפעול גם בכוחותיהם ללכידת המחבל והמסייעים לו. תחזקנה ידיהם של אנשי הרפואה אשר הגישו סיוע מהיר ומציל חיים במקום ושל כוחות צה”ל וכוחות הביטחון הדולקים אחר המחבל ומסייעיו. לא נשקוט עד אשר נמצה את הדין עם כל אחד ואחד מהם”.

שר אריה דרעי צייץ בחשבון הטוויטר: “כואב ודואב את הרוגי הפיגוע הבוקר באזור התעשיה ברקן ומתפלל להחלמת הפצועה. ליבנו כולנו עם משפחות ההרוגים”.

לדבריו, “השנאה והרצח הנתעב רק יחזקו אותנו. מחזק את ידי כוחות הביטחון שיתפסו את הרוצח ואת משתפי הפעולה עמו, כדי למצות עמו את הדין”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ כתב בחשבון הטוויטר שלו: “הפיגוע הנורא הבוקר בברקן מחדד שוב את השקר לפיו הטרור נובע מיאוש. פרנסה ותקווה ואופק לא מבטלים את שנאת היהודים ותאוות הרצח. מחזק את ידי כוחות הביטחון במרדף אחרי המחבל. אל תעזו לתפוס אותו חי”.

יו”ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין הגיב לפיגוע הרצחני: “התשובה ההולמת לפיגוע הרצחני בברקן היא המשך חיזוק איזורי התעשייה המשותפים. לא ניתן למחבלים מתועבים לפגוע בדו קיום”.

הוא הוסיף: “אני מחבק את משפחות ההרוגים הבוקר בפיגוע וסומך על כוחות הביטחון שישימו ידם על המחבל במהרה וימצו עמו את הדין. מצער ומאכזב לראות, בפעם השנייה בתקופה קצרה, מחבלים שפוגעים באיזורים משגשגים של דו קיום כמו איזור התעשייה ברקן והקניון בגוש עציון בו נרצח ארי פולד הי״ד. נמשיך לפתח ולהשקיע באיזורים המשותפים, שהם התקווה לעתיד שקט ובטוח יותר”.

שר החינוך נפתלי בנט: “מדיניות ישראל מול טרור חייבת להיות אפס סבלנות, בכל החזיתות. אפס סבלנות מול החדירות היומיומית מהגבול העזתי, אפס סבלנות אל מול עפיפוני הנפץ והתבערה המתעופפים יום אחרי יום לתוך שטח ישראל, אפס סבלנות לכל גילוי של טרור. חייבים להחזיר את ההרתעה לישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי זה אדלשטיין הזה (תואם פרס)
    07/10/2018 13:23
    ריקו
  1. (תואם פרס