אמו של הילד שנפל מהרכב בצומת נחקרה: רישיונה נשלל ל-60 ימים

במסגרת חקירת התקרית בה פעוט נפל מרכב בצומת באשדוד, אימו נחקרה ומסרה את גרסתה לאירוע • עובר האורח שהציל את הפעוט מתאונה: "פתאום אני קולט מהאוטו האחרון ילד פותח את הדלת ועף"
חיים טוויל
כ"ו אב התשע"ח / 07.08.2018 11:11

תושבת אשדוד, בת 29, שעל פי החשד נהגה במכונית ממנה נפל ביום ראשון בנה בן השנתיים וחצי במהלך נסיעה בצומת מרכזית באשדוד – התייצבה ונחקרה הלילה (שלישי) בפני בוחני תאונות דרכים לכיש.

האם מסרה את גרסתה לאירוע.

לפי הודעת המשטרה, הבוקר התייצבה האם פעם נוספת ו”לפני זמן קצר הורה קצין משטרה על פסילת רישיון נהיגתה למשך 60 ימים”.

במשטרה הוסיפו, כי “חקירת בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל נמשכת”.

התקרית – שצילומי מצלמות האבטחה מהזירה החסירו פעימה בלב הצופים – התרחשה ביום ראשון בערב.

מכוניתה של האם נכנסה לצומת הסואנת משדרות אלטלנה ופנתה שמאלה לרחוב בגין. במהלך הפניה, באמצע הצומת, נפתחה לפתע הדלת האחורית של הרכב ומתוכה התגלגל החוצה הפעוט – ונפל על הכביש.

לפי התיעוד של מצלמות האבטחה, הוא קם, נעמד על הרגליים, בעוד מספר אזרחים שהבחינו במתרחש, פתחו בריצה מהירה.

אחד האזרחים – צוריאל מולאי – קפץ על הילד ואסף אותו אליו, בשעה שאזרח שני אשר חצה את הצומת במהירות “זרק” את עצמו לפני רכב שנסע לעבר הילד.

“היה לנו אור אדום ברמזור, ואז לחלק מהתנועה היה אור ירוק והם התחילו בנסיעה – ופתאום אני קולט מהאוטו האחרון ילד פותח את הדלת ועף”, שחזר אתמול מולאי בריאיון לתכנית ‘שש’ עם עודד בן עמי. “אמרתי לאנשים שאיתי ‘תעצרו את הרכב’, שיחררתי את החגורה, רצתי אליו ותפסתי אותו”.

לדברי מולאי, הילד “התגלגל על הכביש, שכב, נעמד – ואז רצתי אליו. לא חשבתי יותר מדי”.

הוא מיהר למסור את הילד לאמו, שעצרה בצד עם רכבה והגיעה המומה לקחת את בנה. “נראה לי שהיא הייתה בהלם, לא הבינה מה קורה לה. היא לא אמרה לי שום דבר, אבל אני לא מאשים אותה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות