הנהג שדרס את הנער: “מביע חרטה” • המשפחה: זו חרטה מניפולטיבית

הנהג אלי בר זכאי שוחרר למעצר בית - והגיב לראשונה על התאונה הקשה שגרמה למותו של אילון שלו אמסלם ז"ל בן ה-13: "ליבי עם המשפחה וההורים היקרים. מברך אותם שבעזרת השם הקדוש ברוך הוא יתן להם כוח ושלא ידעו עוד צער" • המשפחה: "כמו ציטוט מדף מסרים"
חיים טוויל
כ"ד אב התשע"ח / 05.08.2018 15:31

בית משפט השלום בתל אביב החליט היום (ראשון) לשחרר למעצר בית, בתנאים מגבילים, את אלי בר זכאי, הנהג שחשוד כי דרס למוות את הנער אילון שלו אמסלם ז”ל בן ה-13 ופצע את חברו דניאל חכמי,  בתל אביב.

בר זכאי שוחח לאחר ששוחרר, לראשונה, עם כלי התקשורת: “אני מביע חרטה עמוקה מאוד על המקרה. זה מקרה מאוד מצער, ליבי עם המשפחה וההורים היקרים. מברך אותם שבעזרת השם הקדוש ברוך הוא יתן להם כוח ושלא ידעו עוד צער”.

בר זכאי שוחרר למעצר בית בן שלושה שבועות – עד 27 באוגוסט.

התיק הפלילי בעניינו יועבר לפרקליטות ושם יגבשו במהלך שלושת השבועות הללו את כתב האישום נגדו.

משפחתו של הנער אילון שלו אמסלם ז”ל הגיבה אחר הצהרים לחרטה שהביע הנהג: “אי אפשר לקבל את החרטה שהושמעה כחרטה כנה. מדובר בהבעת חרטה מניפולטיבית שנועדה לשרת את צרכיו במשפט ולהקל בעונשו.

“החרטה נשמעת כמו ציטוט מדף מסרים שנלמד בעל פה והיא נטולת אמינות וברור שנאמרת מן השפה אל החוץ”, מסרה המשפחה. “ברור שמדובר במניפולציה של נאשם במצוקתו המוכן להקריב את האמת על מזבח הגנתו”.

מוקדם יותר היום אמרה דקלה שלו אמסלם, אמו של אילון ז”ל, לאחר עליית המשפחה לקברו בתום ‘השבעה’, כי היא מקווה שתהיה ענישה חמורה למי שלדבריה, לא משתף פעולה בחקירה. “מקווה שבית המשפט יידע לראות לנגד עיניה גם את משפחת הקורבן”, אמרה האם.

“הנהג תדלק בבית והמשיך לבילוי במהירות גבוהה ובמקום לצאת ולהושיט עזרה, הוא מצא לנכון לדבר בטלפון ולקבל הנחיות על טשטוש ראיות, סרב לעבור בדיקות, בחר לשתוק בעימות והמשיך בשקר בזוי שהיו מים על הכביש”, אמרה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות