ויכוח על חוב של חמישה ש”ח: נער חתך לחברו את הפנים עם בקבוק

הצעיר לא התלונן, אבל גורמי רפואה דיווחו למשטרה: נער נחתך בפניו • החקירה גילתה: הנערים חלקו מונית בתום בילוי ואז פרץ ויכוח על 5 שקלים • הנאשם נטל בקבוק, שבר אותו - ותקף • פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום נגד התוקף
חיים טוויל
כ' אב התשע"ח / 01.08.2018 15:12

בעקבות דיווח של גורמי רפואה למשטרה על נער שנחתך בפניו, פתחה אתמול (שלישי) המשטרה בחקירה כדי לברר את הנסיבות בהן נחתך הנער.

מהלך החקירה הצליחו החוקרים לחשוף אירוע אלימות חמור בין שני קטינים.

מעיקרי החקירה עולה, כי מספר קטינים שהגיעו ממרכז הארץ לאילת, צרכו אלכוהול ובילו במועדון בעיר. בסיום הבילוי, חלקו הנערים מונית ובין הנאשם לקורבן פרץ וויכוח על 5 שקלים, אשר התפתח לאירוע אלימות, במהלכו נטל הנאשם בקבוק זכוכית, שבר אותו – ובאמצעות שבר הזכוכית חתך את הקורבן בפניו.

הקטין התוקף נעצר, נחקר ובתום איסוף ראיות לכאורה, הועבר תיק החקירה לפרקליטות מחוז דרום, שהגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים נגד הנאשם.

“משטרת ישראל פועלת לחשוף עבריניים אלימים ועבירות אלימות שאינן מדווחות על-ידי נפגעי העבירה”, אומרים במשטרה. “אנו עומדים בקשר עם גורמי טיפול רפואיים ופותחים בחקירה במקרים המעלים חשד לעבירות אלימות. במקרה זה הצלחנו לחשוף עבירת אלימות חמורה בין קטינים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הצעה לפיתרון :
    01/08/2018 15:35
    ישראל
  1. בשיעור שבועי בכיתות בבתי הספר , לקיים דיון ; ונושא השיעור : התנהגויות אלימות רק מגבירות את היריבויות ; ומומלץ לפני שנוקטים באלימות , לחשוב על פתרונות נבונים .