מי היה הגנב שמשך 35,724 ש”ח עם הכרטיס אשראי של חולה שאושפז

כתב אישום: בן 54 מתל אביב, שאושפז בבית החולים 'אסף הרופא', משך במרמה עשרות אלפי שקלים משכנו לחדר בן ה-70 • הוא ביצע גם 63 ניסיונות למשיכה של כסף מזומן - שנכשלו
חיים טוויל
כ"א תמוז התשע"ח / 04.07.2018 17:30

בתום חקירה של צוות חקירה מיוחד במשטרה, הוגש אתמול (שלישי) כתב אישום נגד תושב תל אביב, בן 54, בגין הונאה ומרמה באמצעות כרטיסי אשראי.

החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה בראשית החודש שעבר, על חולה המאושפז בבית החולים ‘אסף הרופא’, שעל פי החשד גנב מחולה אחר – כבן 70, המאושפז לצדו, כרטיסי אשראי ומשך במרמה עשרות אלפי שקלים מחשבונו.

מהחקירה עלה חשד, לפיו פעל החשוד בשיטתיות ובתחכום רב על מנת להתחבר לחולה המבוגר ששכב לצדו, ובעורמה לקח ממנו ארנק המכיל כרטיסי אשראי, ומשך באמצעותם כספים בסכום של עשרות אלפי שקלים.

על פי כתב האישום, נטל הנאשם את ארנקו של המתלונן וביצע 21 משיכות של כסף מזומן, בסכום כולל של 35,724 שקלים, וכן ביצע 63 ניסיונות למשיכה של כסף מזומן שנכשלו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ”ש השלום בראשל”צ.

עם סיום החקירה ולאחר שהתגבשה תשתית ראייתית, הגישה אתמול התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים, בגין הונאה בכרטיס אשראי, קבלת דבר במרמה וניסיון הונאה בכרטיס אשראי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות