נתניהו על תיק 4000: לא מיליון, לא מיליארד, לא טריליון ולא כלום

בנימין נתניהו התייחס בעמוד הפייסבוק שלו לטענות של הפרקליטות בתיק 4000: "אחרי שטענו שראש הממשלה עישן סיגרים במיליון שקל - הגיע הבלון החדש: הטבות במיליארד שקל" • אתר 'מידה' טוען בתחקיר שפרסם: באתר ’וואלה’ סיקרו את מערכת הבחירות לכנסת ה-20 - נגד נתניהו
אריה ריבקינד
י"ב אדר התשע"ח / 27.02.2018 20:32

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שלישי) בעמוד הפייסבוק שלו לפרשת בזק – תיק 4000.

“אחרי שטענו שראש הממשלה עישן סיגרים במיליון שקל – הגיע הבלון החדש: הטבות במיליארד שקל”, נכתב.

“אלא שכל הפעולות נעשו באופן ענייני על בסיס המלצות של הדרג המקצועי, ועדות מקצועיות וייעוץ משפטי. לא מיליון, לא מיליארד, לא טריליון ולא כלום”.

ראש הממשלה מתייחס בכך לדברים שטענה היום נציגת הפרקליטות, במהלך הדיון בבית משפט המחוזי על הערעור שהגישו שני החשודים המרכזיים בתיק 4000 – שאול אלוביץ’ וניר חפץ – כי מדובר ב”רתימת אתר מוביל לצורך סיקור מיטיב תמורת הטבות רגולטוריות מטעם שר התקשורת ומנכ”ל משרד התקשורת, ששוויין עבור ‘יורוקום’ הוא בין 680 מיליון שקל במזומן ועד כמיליארד שקל, כולל תמורות מותנות בעסקת המיזוג”.

לפוסט שפרסם צירף נתניהו לינק לתחקיר של אתר ‘מידה’, שכותרתו: “העובדות מוכיחות: אתר ‘וואלה’ לא העניק סיקור אוהד לנתניהו”.

בפתח התחקיר נאמר: “אחד החשדות הנחקרים בפרשת תיק 4000 הוא שראש הממשלה נתניהו ומשפחתו קיבלו סיקור אוהד באתר ‘וואלה’ בתמורה להטבות שקיבל בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ’ ממשרד התקשורת.

“טענה זו נשמעת מעט מוזרה למי שבאמת עוקב אחר הקו המערכתי של מערכת החדשות ב’וואלה’ בשנים האחרונות, ואכן סקירה של הסיקור החדשותי השוטף, מאמרי הפרשנויות וטורי הדעה שהתפרסמו בתקופת הבחירות האחרונות מעלה כי הסיקור אותו העניק האתר לנתניהו רחוק מאוד מלהיות אוהד”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות