נחשף מהחקירה : מילצ’ן סרב לתת תכשיט עד שביבי יאשר שזה חוקי

"הוא נתן לשרה את השמפניה הוורודה כדי להרגיע אותה ולתת לביבי שקט ממנה" כך מסרו מקורבי מילצ'ן שהוא העיד במשטרה עוד סיפר למקורביו כי לאחר ששרה דרשה תכשיט בשווי 2500 דולר "הוא סירב לתת עד שלא שמע מביבי שזה חוקי לקנות תכשיט במחיר כזה" .
יוני גרין
י' טבת התשע"ח / 28.12.2017 06:42

המיליארדר ארנון מילצ’ן  סירב לקנות תכשיט בשווי 2,500 דולר לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו עד שלא קיבל אישור מראש הממשלה בנימין נתניהו כי לא מדובר בעבירה פלילית , כך פורסם בחדשות 2 .

לפי הדיווח עוזרתו של מילצ’ן “פנתה ואמרה ששרה מבקשת תכשיט ליום ההולדת שלה. הוא סירב, אמר שהוא רוצה לשמוע מביבי שזה חוקי שהוא יקנה תכשיט במחיר כזה. העוזרת מסרה זאת לשרה, שרה אמרה בתגובה שהם מבזים אותה”, סיפרו המקורבים.

בהמשך מסופר כי העוזרת שוחחה שוב עם שרה נתניהו. “שרה אמרה שביבי אומר שהתייעצו משפטית וזה מותר. העוזרת עדכנה את מילצ’ן והוא אמר שזה לא מספיק לו”, כך לפי גרסת המיליארדר. בהמשך שוחח מילצ’ן עם נתניהו בטלפון והאחרון אישר לו שאין בעיה חוקית. “היה לו חשוב לקבל את האישור כי זה לא כמו סיגרים ושמפניות. זה לא מתכלה והיה נראה שחוצים פה גבול. אין לשרה גבולות”, נטען לפי גרסתו מילצ’ן.

גורמים בסביבתו של מילצ’ן מספרים כי המתנה נראתה לו דרישה מוגזמת. הם ניסו לדחות את הבקשה, אבל הגברת נתניהו המשיכה להתעקש והיא אף העלתה את הסוגיה הזו בפגישה עם מילצ’ן בביתו  ואחרי האישורים שקיבל הוחלט שאין ברירה, הוא נענה לבקשתה.

עוד הוסיפו מקורבי מילצ’ן לגבי נתינת השמפניות הוורדות : “הוא נתן את השתייה לשרה כדי להרגיע אותה, לתת לביבי שקט ממנה”.

 

ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה: “מסיבות מובנות לא נוכל להתייחס לאופן המעוות שבו מוצגים הדברים ולהעמידם על דיוקם. בהתנהלות בני הזוג נתניהו בנושא זה ובכל נושא אחר לא נפל שום דופי. יש להצר כל המשך ההדלפות המגמתיות נגד ראש הממשלה ורעייתו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שרה שרה
    28/12/2017 18:25
    צדיק
  1. שרה שרה שיר מסריח