בימין הקיצוני ‘אימצו’ את הגליוטינה כעונש למחבלים

בבית המשפט הצבאי ביהודה הורשע המחבל שרצח את בני משפחת סלומון במהלך סעודת ליל שבת • מחוץ לבית המשפט הפגינו פעילי הימין שהביאו עימם מיצג 'גליוטינה' משל עצמם • בני משפחת סלומון דיברו בשלב הטיעונים לעונש
נחמן גור
ט' טבת התשע"ח / 27.12.2017 12:52

בית המשפט הצבאי ביהודה הרשיע את המחבל עומר אלעבד, שרצח בליל שבת, ה-21 ביולי, את יוסף, חיה ואלעד סלומון זכרם לברכה ופצע את טובה סלומון, בביתם שבישוב חלמיש.

המחבל הורשע בכתב אישום חמור שכולל שלוש עבירות של גרימת מוות בכוונה, שתי עבירות של ניסיון לגרימת מוות בכוונה, עבירת הסתה ועבירות נוספות.

היום נשמעו הטיעונים לעונש ודברי בני המשפחה, גזר הדין יינתן במועד מאוחר יותר.

אנשי עוצמה יהודית הגיעו עם גליוטינה ופרץ עימות בינם לבין משפחות המחבלים בבית משפט הצבאי בעופר

איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית וצבי סוכות מנכ”ל התנועה הגיעו לבית המשפט הצבאי בעופר שם נשמעו טיעונים לעונש בעניינו של המחבל שרצח את בני משפחת סלומון מחלמיש כשבידיהם גליוטינה. עם הגעתם של השנים למקום פרץ עימות בינם לבין משפחות מחבלים שהיו במקום ואנשי הימים קראו לעברם:”במדינה מתוקנת היו מוציאים לפועל עונש מוות לילדים שלכם שרצחו יהודים”.

אנשי שירות בתי הסוהר הרחיקו את פעילי עוצמה מהמתחם וביציאה ממנו אמר עו”ד בן גביר: “ליברמן עושה ספין אם היה מתכוון לכך, היה מורה לתביעה הצבאית לבקש עונש מוות למחבלים. הוא שר הביטחון לא סמל משמרת. העונש הראוי לכל מחבל שרצח תינוק או תינוקת הוא גיליוטינה להוריד על הראש שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות