‘רצח הנפש של בני’: מלמד שהתעלל בילדים קטנים – ל-30 חודשי מאסר

המלמד, שעבד בחיידר בעיר חרדית במרכז הארץ, הודה שביצע לפני עשור עבירות חמורות בתלמידים • אמו של אחד הקורבנות סיפרה שהוא סובל מפוסט-טראומה וניסה להתאבד כמה פעמים • ישלם פיצוי כולל בסך 140 אלף שקל לשלושת הקורבנות
חיים טוויל
י"ז כסלו התשע"ח / 05.12.2017 13:36

בית משפט השלום בפתח תקווה התיר היום (שלישי) לפרסם את שמו ואת גזר דינו של מלמד לשעבר בחיידר בעיר חרדית במרכז הארץ – המתגורר כיום בבית שמש – שהורשע על פי הודאתו בהסדר טיעון בביצוע מעשים חמורים בשלושה תלמידים בני 5 ו-6.

על המורה, בן 36, נגזרו 30 חודשי מאסר בפועל, 10 חודשים מאסר על תנאי ופיצוי כולל בסך 140 אלף שקל לשלושת הקורבנות – 100 אלף לתלמיד אחד, ועוד 20 אלף לשני תלמידים אחרים.

בגזר הדין – שהובא באתר ynet – קבעה השופטת כי המורה פגע באופן קשה ומתמשך בתלמידים, “תוך תכנון.. וניצול תמימותם והפער הגילאי בינו לבין תלמידיו”.

כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, מגולל את המעשים החמורים שבוצעו בין השנים 2008-2006, בהן שימש כ”מלמד” במוסד שבתחומו בוצעו העבירות.

אמו של אחד הקורבנות סיפרה בתסקיר כי בנה, שהיה ילד שמח, החל לסבול מהתקפי זעם בלתי נשלטים ואיבד האמון בעצמו וסביבתו. היא טענה שהוא סובל מפוסט-טראומה ותיארה את מעשיו של המורה כ”רצח הנפש של בנה”, שהובילו אותו לכמה ניסיונות התאבדות.

לפי הדיווח ב-ynet, המורה עצמו טען בבית המשפט כי הוא חש הקלה על כך שניתנה לו הזדמנות לפצות את הקורבנות. הוא הוסיף כי הסכים להסדר הטיעון על מנת לחסוך את העדות של התלמידים בבית המשפט.

השופטת התחשבה בעובדה שמדובר בנאשם ללא עבר פלילי, בעל נסיבות אישיות מיוחדות, ובכך שחלף עשור מעת ביצוע העבירות.

סנגורו של המלמד ביקש לאסור את פרסום שמו, אולם הפרקליטות התנגדה וציינה שגם משפחות הקורבנות לא מתנגדות לפרסום שמו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות