ה’עוקץ’ נחשף: התחזו לעו”ד ששי גז והונו אישה בכחצי מליון דולרים

ארבעה תושבי באר שבע נאשמים כי יצרו קשר עם אישה שבעלה עצור בארה"ב, סיפרו שהם נציגיו של עו"ד ששי גז שהחל לייצג אותו ודרשו ממנה כספים • לאחר תקופה קצרה התברר לאישה כי הונו אותה, אך היא לא התלוננה במשטרה
חיים טוויל
ט"ז כסלו התשע"ח / 04.12.2017 12:38

חוקרי המשטרה עצרו ארבעה חשודים תושבי באר שבע, בחשד שהונו אישה ממרכז הארץ בסכום הקרוב לחצי מיליון דולר. החשודים התחזו לעו”ד ששי גז ודרשו שכר טרחה. היום יוגש נגדם כתב אישום.

פרשיה שפוענחה בשבועות האחרונים על ידי חוקרי ההונאה של מחוז דרום של המשטרה,חשפה עבריינים מאזור הדרום שזייפו המחאות והונו רשויות מקומיות, בהם את המרכז לגביית קנסות – הובילה את החוקרים לחשוף את פעולת ה’עוקץ’ של ארבעה חשודים תושבי באר-שבע.

בעלה לשעבר של האישה נעצר לפני כשלוש שנים בארה”ב בגין עבירות הונאה. החשודים ניצלו את המצב שבעלה אינו יכול ליצור איתה קשר, יצרו עמה קשר, ורכשו את אמונה בטענה כי בעלה במגעים חשאיים להיות עד מדינה בארה”ב, ומי שמקדם את העניין הוא עו”ד ששי גז.

החשודים דרשו ‘שכר טרחה’, כאשר מעת לעת היא התבקשה להעביר סכומים שונים: כ-50 אלף שקל בהעברת מזומן בדואר עבור ‘תרגום מסמכים’, ולאחר מכן 450 אלף דולר בשלוש ‘פעימות’, באמצעות שליחים שהגיעו לביתה.

בעלה לשעבר נעצר בחשד להונאת ענק בארה”ב, וכיום נמצא במעצר בארה”ב, לאחר שהוסגר בשנת 2016.

לאחר תקופה קצרה התברר לאישה כי הונו אותה, אך היא לא התלוננה במשטרה.

בעקבות חקירת הונאה רחבת היקף כנגד חשודים מבאר שבע, נחשף גם ‘עוקץ’ זה.

היום יוגש כתב אישום כנגד 4 חשודים במעשה ההונאה.

“עברייני הונאה המתחזים לבעלי מקצוע ואזרחים נורמטיביים פוגעים בקרבנות ומשפחותיהם, בכך שמנצלים את מצוקתם ומוציאים מהם במרמה סכומי עתק ופוגעים במדינה ובשלטון החוק. אנו משקיעים בפעולות מודיעין, הפעלת אמצעים מיוחדים ושיתוף פעולה עם יחידות משטרה ברחבי העולם על מנת לחשוף את העבריינים ולמצות את החקירה עימם”, נמסר מהמשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות