שני מאסרי עולם לרוצח של נצ”מ ברוך מזרחי הי”ד • אלמנתו: “דרוש עונש מוות”

המחבל, ששוחרר בעסקת שליט, חויב על ידי בית המשפט לשלם גם פיצוי כספי בסך רבע מיליון שקלים לאלמנה הדס מזרחי ו-25 אלף ש"ח לכל אחד מבני המשפחה האחרים • על בנו של המחבל נגזרו 20 שנות מאסר
חיים טוויל
י"ב תשרי התשע"ח / 02.10.2017 17:15

בית המשפט הצבאי בעופר גזר אחר הצהריים (שני) שני מאסרי עולם ועוד 16 שנות מאסר על זיאד עוואד, המחבל שהורשע ברצח נצ”מ ברוך מזרחי הי”ד בערב ליל הסדר תשע”ד. בפיגוע נפצעה באורח בינוני אלמנתו הדס.

המחבל, ששוחרר בעסקת שליט, חויב על ידי בית המשפט לשלם גם פיצוי כספי בסך רבע מיליון שקלים לאלמנה הדס מזרחי ו-25 אלף ש”ח לכל אחד מבני המשפחה האחרים.

על בנו של זיאד עוואד, עז א-דין עוואד, אשר הורשע בסיוע לאביו, לאחר שמילט אותו על אופנוע מזירת הרצח, נגזרו 20 שנות מאסר.

בנוסף חויב הבן לשלם גם הוא פיצוי כספי בסך רבע מיליון שקלים לאלמנה הדס מזרחי ו-25 אלף ש”ח לכל אחד מבני המשפחה האחרים של נצ”מ מזרחי.

הדס מזרחי, אלמנתו של נצ”מ מזרחי, הביעה חוסר שביעות רצון מגזר הדין: “דרוש עונש מוות למחבלים. אני חוששת מעסקת שליט 2 ומאוכזבת מכך שהבן נדון רק ל-20 שנה”.

סגן-ניצב ברוך מזרחי, בן 47 ממודיעין, נרצח בכביש 35 סמוך לצומת תרקומיא-אידנא, באזור חברון והותיר אחריו אישה וחמישה ילדים.

מזרחי שימש בשלוש השנים האחרונות לחייו ראש מדור סיגינט באגף חקירות ומודיעין במטה הארצי של משטרת ישראל. הוא הצטרף למשטרה בתום שירות קבע של 25 שנים בצה”ל, אותו סיים כקצין בדרגת סגן-אלוף ביחידת המודיעין 8200.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות