המחבל הכה אשתו – שברחה לירדן • בפוסט אחרון: “מפחד רק מאללה”

נמר מחמוד ג'מל, בן 37 מבית סוריק הסמוך, לא היה מוכר למערכת הביטחון • אשתו של המחבל ברחה לירדן לפני מספר שבועות והשאירה אותו עם ארבעת ילדיהם • הותיר צוואה שבה כתב לאשתו: ''כשתקומי בבוקר תראי את התמונה הזאת כדי להשקיט את מצפונך"
חיים טוויל
ו' תשרי התשע"ח / 26.09.2017 11:30

נמר מחמוד אחמד גמל, המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני הבוקר (שלישי) ביישוב הר אדר, בן 37, אב לארבעה ילדים, היה בעל היתר עבודה ביישוב. הוא לא היה מוכר למערכת הביטחון.

בשירות הביטחון הכללי חוקרים את הפיגוע, ומוסרים כי למחבל היו ”בעיות אישיות ומשפחתיות משמעותיות, בכלל זה בעיות של אלימות במשפחה”.

מהחקירה הראשונית עולה כי אשתו של המחבל ברחה לירדן לפני מספר שבועות והשאירה אותו עם ארבעת ילדיהם.

אמש הוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו: “מפחד רק מאללה”.

על פי הדיווח ב’כאן ב’, המחבל הותיר צוואה שבה כתב לאשתו: ”כשתקומי בבוקר תראי את התמונה הזאת כדי להשקיט את מצפונך. היית אישה טובה ואם רחומה ואני הייתי בעל גרוע. אני אומר זאת בדעה צלולה: לאשתי אין שום קשר למה שהולך לקרות מחר”.

כוחות צה”ל והשב”כ פועלים בתוך הכפר בית סוריכ שבו התגורר המחבל. הכוחות אינם מאפשרים לפי שעה לתושבי הכפר לצאת ממנו.

בחמאס ובג’יהאד האסלאמי בירכו על פיגוע הטרור בהר אדר. “חמאס מברך את הפעולה ההרואית בירושלים”, נכתב בהודעת הארגון. “זו תגובה טבעית בלבד לפשעי הכיבוש הישראלי המתמשכים”.

בכיר הארגון מוסא אבו מרזוק התייחס בעמוד הטוויטר שלו לפיגוע: “ירושלים לא תישבר ותישאר פסגת שאיפותינו הפוליטיות. אנחנו מאבדים דם וחיים בדרך”.

דובר החמאס חאזם קאסם אמר: “מדובר בפרק חדש במרד של ירושלים”. קאסם טען כי הצעירים הפלסטינים ימשיכו להילחם “עד החופש המלא של העם והארץ”.

“אנשים ישמרו על זכויותיהם הקדושות בדמם ובנשמתם”, הוסיף דובר הארגון. “אין מקום ליחסים של דו קיום עם הישראלים. כל מאמצי הכיבוש הישראלי לנסות לזייף את העובדות לא ישנו את העובדה שירושלים היא פלסטינית ואנשינו ילחמו עליה”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל ערבי מתוסכל שנמאס לו, רוצח יהודים
    26/09/2017 14:37
    הפסיכולוג
  1. זה בכלל לא “מרד נגד הכיבוש” ו”גבורת לוחם” זה יצור ממורמר שנמאס לו מהחיים והחליט להרוג מישהו רצוי יהודי

  2. למה זה מעניין
    26/09/2017 19:54
    מישהו שמבין
  3. אז ברור שהוא מושחת וחלאת בהמה מהזן הכי נחות
    מה החידוש שהוא בעל גרוע?
    זה הכיוון של השמאל שמנסים למצוא סיבה לרצח
    לא צריך לחפש מתחת לבלטות
    אתם לא רואים שהואערבי?
    מתי תקלטו שערבים לא צריכים סיבה להרוג יהודים