העורך החרדי שנדקר בכולל: “הבחור היה באטרף, במאבק אתו נפצעתי”

מקומי שחום עור נכנס אל כולל אברכים בנתיבות, החל לצעוק כשבידו סכין - ודקר אברכים • האירוע הסתיים בחמישה פצועים, בינוני וקל: אחד מהם בן 70 • " התחיל שלב של מאבק והתחלנו לזרוק עליו כל מה שהיה לנו בהישג יד"
חיים טוויל
ו' אייר התשע"ז / 02.05.2017 15:07

 חמישה בני אדם נפצעו הבוקר (שלישי), באורח בינוני וקל, מדקירות בכולל בעיר בנתיבות.

מקומי ממוצא אתיופי,  בשנות ה-50 לחייו, נכנס אל המקום עם סכין, החל לצעוק ולדקור חלק מהלומדים במקום. הנוכחים תקפו אותו, והשתלטו עליו.

חובשים ופרמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו את הפצועים  לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.  כפי שדווח בחרדים10, שלושה מהפצועים נפצעו  באורח בינוני ושניים במצב קל. אחד מהפצועים, תושב הקהילה החרדית, כבן 70.

מדובר בכולל בראשות הרב אריאל חפץ, הממוקם בבית הכנסת בית אברהם שברחוב מלכי ישראל במרכז העיר.

בין הפצועים קל היה גם העיתונאי חיים פסל, עורך בעיתון ‘מרכז העניינים’, שישב ולמד במקום. הוא סובל מקרע בגיד, והרופאים בבית החולים החליטו להשאירו לאשפוז.

פסל תיאר את שהתחולל: “ישבנו בכולל, תוך כדי לימוד אנחנו מתחילים לשמוע צעקות ואנחנו רואים מישהו שחום עור, למפרע התברר שהוא כנראה סודני או אתיופי, מתחיל לצעוק משהו. אף אחד לא הבין מה.

“הוא הספיק לדקור איזה מבוגר שישב בכניסה, ואחר כך עוד אחד שישב קצת אחרי הכניסה”.

הוא הוסיף ותיאר מבית החולים: “ואז התחיל שלב של מאבק והתחלנו לזרוק עליו כל מה שהיה לנו בהישג יד, אם זה סטנדרים, אם זה כסא, כל מה שלא יהיה, כדי לנסות להתגונן.

“אבל הבחור היה באטרף ובשיא כוחו. אני אישית, תוך כדי מאבק נפצעתי ביד. מפחיד, מלחיץ”.

מהמשטרה נמסר: “התקבל דיווח למוקד מאה של המשטרה על שלושה פצועים בדרגות פציעה שונות שמפונים לבית חולים סורוקה מרחוב מלכי ישראל בנתיבות.

“כח משטרה שהגיע למקום, איתר זירה ועצר חשוד אחד – תושב המקום”.

במשטרה הוסיפו: “הרקע לדקירה פלילי, השוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד במעשה, גבר בשנות ה-50 לחייו, תושב נתיבות. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות