“אימה על בציבור”: כתב אישום כנגד 9 מ’הפלג’ שחסמו כבישים בירושלים

תשעה מהפורעים מואשמים שחסמו בשבוע שעבר כבישים בצומת בר אילן בירושלים כאשר עמדו, ישבו ורקדו במרכז הכביש • אחד הפורעים נאשם בתקיפת שוטר
חיים טוויל
י"ג ניסן התשע"ז / 09.04.2017 14:16

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו”ד שמרית וולף, הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בעיר כתבי אישום כנגד תשעה נאשמים מהפלג הירושלמי, שהתפרעו בשבוע שעבר בצומת בר אילן בירושלים, במחאה על מעצר תלמידי ישיבות בגין עריקות מצה”ל.

על פי כתבי האישום, ביום שני בשבוע שעבר, בשעה 17:30 לערך, נערכה הפרת סדר בצומת בר אילן בירושלים במחאה על מעצר בחורי ישיבות ועקב ביטול כנס הצדעה של ‘הפלג הירושלמי’ לעריקים – אשר תוכנן להיערך באותו היום בבנייני האומה.

במסגרת הפרת הסדר, חסמו המתפרעים כבישים על ידי כך שעמדו, ישבו ורקדו במרכז הכביש ומנעו מכלי רכב להמשיך בנסיעתם.

תוך כדי ההתפרעות קראו המתפרעים “לשחרר את אסירי ציון“, “נמות ולא נתגייס” ו-“די לגזרת השמד“. כמו כן, השליכו המתפרעים אל עבר השוטרים שנכחו במקום אבנים, מים וכן ירקו לעברם.

במסגרת ההתפרעות ניתנו מספר הוראות פיזור על ידי הכוחות אשר נכחו בשטח, אך המתפרעים לא שעו להוראות השוטרים.

באותן הנסיבות, עמד אחד הנאשמים בסמוך לצומת בר אילן ברחוב צפניה יחד עם אחרים נוספים וחסם את הכביש. השוטר אשר נכח במקום במטרה לשמור על ציר הנסיעה פתוח לתנועה, ביקש מהנאשם מספר פעמים לעלות למדרכה. הנאשם לא שעה להוראות השוטר, ומשכך נאלץ השוטר לאחוז בנאשם ולהעלותו למדרכה.

מיד לאחר מכן, תקף הנאשם את השוטר בכך שהכה בו מכת אגרוף לעבר אזור כתפו.

בכתב האישום נכתב כי “הנאשמים השתתפו בהתקהלות אסורה שהתחילו לבצע בה את מטרתה בהפרת השלום שיש בה כדי להטיל אימה על הציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החונטה הציונית עושה שרירים
    09/04/2017 15:42
    שפוי
  1. לא מפחדים ממכם נקודה זמנכם עבר game over כמה הפגנות בחו”ל והחונטה מתקפלת