“מה הרגישה ברגעים האחרונים?”: הנרצחת בפיגוע בפריז נקברה בי-ם

הלווייתה של שרה לוסי חלימי הי"ד, שנרצחה בפיגוע טרור בפריז ביום שלישי - נקברה.בהר המנוחות בירושלים • בנה: "אני בטוח שנאבקת, כי כל חייך היו קרב. קרב למצוות, קרב ללימוד, קרב לחינוך"
חיים טוויל
י' ניסן התשע"ז / 06.04.2017 14:26

בהר המנוחות בירושלים התקיימה בצהרים (חמישי) הלווייתה של שרה לוסי חלימי הי”ד, בת 66, שנרצחה בפיגוע טרור ביום שלישי ברובע ה-19 בפריז.

בנה, יונתן חלימי ספד לאימו: “כתוב בשולחן שלא מספידים בחודש ניסן ואת תמיד אמרת – אם כתוב שלא עושים אז לא עושים. אבל לא כתוב שאסור לבכות. כל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה’.

“מה היא הרגישה ברגעים האחרונים של חייה מול בן העוולה הזה. אימא, אני בטוח שנאבקת כי כל חייך היו קרב. קרב למצוות, קרב ללימוד, קרב לחינוך. כשקראנו את הפרשת שבוע על הקורבנות, לא ידענו איזה קורבן עכשיו הבנו שאת קורבן עולה כולך לה'”.

הוא הוסיף: “כל חייה אימא דאגה לחינוך שלנו, כל חייה היא הקריבה לימוד לקדושה שלנו. היא הייתה קורבן של כלל ישראל. אש תמיד תוקד על המזבח לא תכבה. אני יכול להעיד שבתוכה הייתה אש תמיד”.

משטרת פריז בודקת חשד ולפיו המחבל המוסלמי, בן 27, רצח את שרה הי”ד לאחר שהתעמת איתה בדירתה ודקר אותה. בחקירתו במשטרה טען המחבל שהקוראן ציווה עליו לרצוח אותה.

הוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית.

שרה חלימי הי”ד הותקפה בשעה 4:30 לפנות בוקר של יום שלישי על ידי המחבל בעת שישנה. הוא דקר אותה ואחר כך דחף אותה מהקומה השלישית אל מותה, תוך קריאות “אללה אכבר”.

היא הותירה אחריה בן שמתגורר בישראל ועוד שתי בנות שחיות בצרפת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות