מעצר ההורים ממודיעין עלית: ניתנה ‘הצהרת תובע’, יש תשתית ראייתית

פרקליטות מחוז ת"א נתנה הצהרת תובע כנגד זוג ההורים ממודיעין עלית, שנעצרו בשבת לפני כשבועיים בבית החולים תל השומר, בחשד להתעללות קשה בבנם הקטין • הפרקליטות: מחומר הראיות עלתה תמונה קשה של התעללות
חיים טוויל
ז' אדר התשע"ז / 05.03.2017 19:33

פרשת ההתעללות של ההורים ממודיעין עלית: הבוקר (ראשון) ניתנה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ת”א כנגד זוג ההורים, שנעצרו בשבת  לפני כשבועיים – בחשד להתעללות קשה בבנם הקטין, הסובל ממחלה קשה.

זוג ההורים, בני 30, נעצרו בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, ביצוע מעשה חמור, התעללות פיזית וגרימת חבלה חמורה לחסר ישע.

לפי הפרקליטות, מחומר הראיות עלתה תמונה קשה של התעללות ההורים בבנם הקטין.

המעצר בוצע לאחר שהמשטרה קיבלה דיווח מבית החולים לילדים בתל השומר, ומיד פתחה בחקירה מאומצת וסמויה לאיסוף חומר ראיות, מעצר ההורים והבאתם לחקירה. בין היתר הותקנה בחדר בו אושפז הילד מצלמה נסתרת שתיעדה את ההורים במעשיהם.

במקביל, עירבה משטרת ישראל את גורמי הרווחה בכדי להבטיח את שלום הקטין.

בפעילות שוטרי משטרת ישראל, נעצרו ההורים ומעצרם הוארך מעת לעת.

היום, לאחר שגובשה תשתית ראייתית כנגד החשודים, ניתנה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ת”א, ומלוא חומר הראיות עבר להמשך עיונם וטיפולם.

“משטרת ישראל תעשה כל שלאל ידה כדי למנוע פגיעה בקטינים ובחסרי ישע, שביתם אמור להיות מבצרם ולהגן עליהם מכל רע”, נאמר בהודעת המשטרה. “המשטרה תנהג באפס סבלנות, תחקור בנחישות ובמקצועיות כדי להגן על הילדים שלנו מכל רע”.

לפי דיווח בחדשות 10, האם סיפרה בבכי במהלך חקירתה כי הזריקה תרופות לבנה, שהוא כלל לא היה זקוק להן. כשנשאלה על ידי החוקרים מדוע עשתה זאת, היא לא הצליחה לספק תשובות קוהרנטיות – והסתפקה באמירה כי עשתה זאת כדי להציל את בנה.

הסבא של הילד טען בחדשות 10, לאחר המעצר של ההורים, כי הוריו של הילד לא התעללו בו.

“לא היו כל רמזים, הם טיפלו באופן מקסים בכל הילדים. אני לא מאמין, קראתי את הפרוטוקול לגבי הבן שלי, ההאשמה שם היא לא כמו שהיא מתוארת בתקשורת.

“משחה אפשר למרוח כשמחליפים חיתול? זה לא משהו שמגדירים כמעשה חמור”, הוסיף הסב. “האבא מסור, הוא רוחץ אותם ומאכיל אותם, הוא התחלק בטיפול יחד עם האמא במסירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות