‘פרשת הצוללות’ הופכת לחקירה פלילית: ראש הממשלה אינו חשוד

היועמ"ש יודיע תוך ימים על מעבר מבדיקה לחקירה: מפקד חיל הים לשעבר האלוף רם רוטברג מסר עדות במשטרה • על פי הדיווח, מי שאמורים להיחקר בפרשה הם מפקד חיל הים לשעבר, אליעזר מרום, עו"ד דוד שמרון, ואיש עסקים בשם מיקי גנור
חיים טוויל
י"ג שבט התשע"ז / 08.02.2017 22:45

היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, צפוי להודיע בקרוב כי פרשת הצוללות תהפוך לחקירה פלילית. כך דווח הערב (רביעי) בערוץ 2.

על פי הדיווח, החקירה – המכונה תיק 3000 – כלל אינה נוגעת, בשלב זה, לראש הממשלה בנימין נתניהו, ועניינה הוא חשד לתשלום של שוחד, לכאורה, לבכירים במערכת הביטחון.

הבדיקה בנושא מתבצעת במשך החודשים האחרונים ביחידה הכלכלית של המשטרה, שהעבירה את ממצאיה לידי היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה.

במסגרת הבדיקה שנערכה עד כה, העידו בתיק בכירי משרד הביטחון ובהם גם מנהל הרכש, בכירים לשעבר בחיל הים, וכן האלוף במיל’ רם רוטברג, מי שפיקד על החיל עד לפני כחמישה חודשים.

על פי הדיווח הערב, מי שאמורים להיחקר בפרשה הם מפקד חיל הים לשעבר, אליעזר מרום, עורך דינו של ראש הממשלה, דוד שמרון, ואיש עסקים בשם מיקי גנור.

באחרונה דווח בערוץ 2 כי הפרשה אינה נוגעת רק להתרחשות בישראל, אלא היא מהווה חלק בחשדות לשוחד בינלאומי.

על פי הפרסומים, בדיקה שערכה פירמת רואי חשבון בגרמניה בתאגיד המייצר את הצוללות, גילתה ששולמו כספים לישראלים תחת סעיפים שאינם קשורים לעסקאות רכש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות