דור הובאה למנוחות לצד ילדיה ז”ל: “כל כך הרבה תהיות, למה? איך?”

מאות ליוו את דור כרסנטי וילדיה ז"ל בדרכם האחרונה • הסבתא ספדה: "אימא למופת, לביאה אמיתית. עד שברגע אחד הרשע הגיע ואנחנו לא יודעים למה, צדיקה שלי, תקומי" • קרובת משפחה: "התודעה לא מעכלת. אני רואה אתכם ואני רואה מלאכים, נפשות תמימות"
קובי פינדרוס
ב' שבט התשע"ז / 29.01.2017 19:08

יממה לאחר הרצח המזעזע במגדל: בבית העלמין במושבה הובאו אחר הצהרים (ראשון) למנוחות דור כרסנטי בת ה-23 ושני בניה בנימין בן 8 חודשים ויוסף בן השנתיים ז”ל – שנרצחו על פי החשד על ידי אב המשפחה. בלוויה השתתפו מאות מלווים.

מוקדם יותר הובא למנוחות הנרצח הרביעי, נחמן עתיה ז”ל בן ה-11.

בני המשפחה, המתקשים לעכל את האסון הכבד, ספדו: “זכינו להכירך ילדה יפה ולהיות חלק ממשפחתך, אישה שופעת מעשים טובים ונתינה רבה, והכל בנעימות ובלי לבקש תמורה. אוצרותייך מתלווים אלייך לעולם הבא.

“כל כך הרבה תהיות, למה? איך? היית בת נפלאה להורייך, הבאת גאווה בדרך בה בחרת. אנחנו המשפחה הקרובה מחזקים נמשיך לתמוך בכל קושי ומכשול. נוחו בשלום על משכבכם”.

אמה של דור, רוית אמרה בהספדה: “אימא למופת, לביאה אמיתית, עד שברגע אחד הרשע הגיע ואנחנו לא יודעים למה. תקומי ותיקחי אותם, הוא לא יכול לקחת לי אותך, צדיקה שלי, תקומי”.

קרובת המשפחה ספדה גם היא: “התודעה לא מעכלת. אני רואה אתכם ואני רואה מלאכים, נפשות תמימות שלא ידעו חטא ולא יכלו לפגוע באיש. היית ילדה בעלת מידות טובות. כולם אהבו אותך, וידעו איזו נפש טובה את. כנראה אלוהים יודע כמה את טובה ורצה אותך קרוב, אבל הוא רצה אותך קרוב מדי. נודה לך על הזמן שהיית איתנו ולימדת אותנו מהי אהבה וטוב לב. הילדים רק לחייך ידעו”.

“העולם פסק מלכת ברגע שבו פסקו נשימותיכם”, הוסיפה המספידה.

בני משפחתו של האב החשוד ברצח מסרו היום הודעה: “איננו מצליחים ולעולם לא נצליח לעכל ולהתעורר מחלום הבלהות שאופף אותנו. אין לנו את היכולת לכפר על המעשה המתועב וכולנו שותפים לרחשי הלב מכל צד.

“אנו מבקשים סליחה ומחילה ואתם נכדינו וכלתנו ובן שכנינו היקרים, נוחו על משכבכם בשלום. היינו מאוד רוצים ללוות אתכם בדרככם האחרונה, אך מתוך רצון לכבד את רצון המשפחה של הנפטרים, ויתרנו”.

“היה שפוי לגמרי”

מוקדם יותר אמרה הסבתא, אמה של דור ז”ל, בשיחה עם גל”צ: “הרוצח היה שפוי לגמרי. מהחקירה מתגלים פרטים, שאני לא יכולה לדון בהם, שמוכיחים לנו כי הוא היה שפוי בעת הרצח. אני ראיתי את הבית, ראיתי את נכדי דקורים, את בתי שרועה על רצפה, את הנכד שלי על הספה לא זז, כולו דם”.

בהמשך ספדה לבתה וסיפרה על האישה שהייתה: “דור חזרה בתשובה לפני שלוש שנים. ילדה צדיקה,  אמא לתפארת, מסורה, אהובה ואוהבת את הילדים”. לדבריה לא היו סימנים מקדימים לנורא מכל: “לא היה שום שבר שאנחנו יודעים עליו. שאלתי שאלות כי זה לא היה נראה לי אבל בסוף תמכתי בה כי ראיתי שזה מה עושה לה טוב. שיניתי את הבית למענם דאגתי שהכל יהיה טוב כדי שהם יוכלו להיכנס וליהנות. דאגתי כל הזמן לקרב אותה אלי שחס ושלום לא תתרחק ממני בגלל הדת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות