אמה של דור ז”ל: “הוא תכנן את הרצח, אני בטוחה במיליון אחוז”

אמה של דור כרסנטי ז"ל שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה עם ילדיה בנימין ויוסף וילד השכנים נחמן עתיה מספרת על היחסים בין השנים: "היא דאגה לבעלה, כמו שהיא תמיד קראה לו 'הצדיק שלי' שהוא ילמד בכולל ולא יפריעו לו"
דוד ליבוביץ
ב' שבט התשע"ז / 29.01.2017 17:05

הוריה של דור כרסנטי ז”ל שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה עם ילדיה בנימין ויוסף וילד השכנים נחמן עתיה, מתקשים להתאושש מן הטבח שזעזע את המדינה.

“זה לא יתואר, לקחו לי את הבת שלי ואת שני הנכדים. רצחו לי אותם, טבחו לי אותם. ממש טבחו לי אותם. הייתה לי ילדה לתפארת, אמא מסורה שאין כמותה – טיפלה בילדים ולא נתנה שאף אחד ייגע בהם או יטפל בהם – לא מעון ולא כלום – כי היא הטיפול הכי טוב”.

האם סיפרה על הקשר בין בתה לבעלה: “היא דאגה לבעלה, כמו שהיא תמיד קראה לו ‘הצדיק שלי’ שהוא ילמד בכולל ולא יפריעו לו. היא לא הפריעה לו, היא טיפלה בשני תינוקות לבד, מהבוקר עד הלילה הייתה לבד איתם ונתנה לו את השקט ללמוד לבד”.

היא הוסיפה כי החשוד “תכנן את הרצח, אני בטוחה במיליון אחוז – הוא הלך ונפרד מאנשים, רק בערב יום שישי הוא ישב אצלי בשולחן וביקש סליחה מהחתן שלי דניאל. אמרו לו ‘סליחה אם פגעתי, סליחה אם דיברתי לשון הרע’ וגם נפרד מאנשים אחרים ביישוב”.

על הרגעים של גילוי הטבח סיפרה האם: “כשאיתן [אביה של דור] חזר הביתה הוא ראה חלון פתוח וקרא לה ‘דור, דור’. אף אחד לא ענה. חוץ מחושך בעיניים לא ראינו כלום. הוא לקח לנו את הפרחים שלנו. הייתה לי ילדה יפיפיה. הוא גרם לה לחזור בתשובה והיא עשתה הכל בשבילו. איך אפשר לרצוח את הילדים שלך? את האישה שלך שהגנה עליך בחירוף נפש?”

הדקור הנוסף, נתן עתיה, שוחרר מבית החולים. אמו אורה סיפרה היום: “אין לי היכרות איתו, אבל לבעלי והילדים יש, הוא אהב אותם והזמין אותם אליו לארוחות כמה פעמים. לא היה שום דבר מחשיד. נחמן היה ילד צדיק שזכה לסיים ספר תהילים, התחיל איתי את שיר השירים ולא סיים”.

 עתיה הוסיפה בהמשך כי “נחמן יסיים למעלה עם כל מלאכי השרת. הוא ילד טוב שיישאר צדיק לנצח. לא חטא ולא יחטא לעולם. נתן לא מבין מה היה שם ולמה זה קרה. ה’ עושה הכל לטובה. תאהבו ותעריכו את הילדים שלכם. לא האמנתי שלנו זה יקרה. צריכים להבין שבאנו לעולם לתקופה זמנית. אנחנו יודעים שהבן שלנו עכשיו בידיים טובות ושה’ מחבק ועוטף אותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות