הסבתא מבכה: “רצחו לי אותם, טבחו לי אותם, הוא תכנן את הטבח”

הוריה של דור כרסנטי ע"ה מתקשים לעכל את רצח בתם ושני הנכדים הקטנים • ראינו את הנכדים שלנו דקורים, את הבת שלנו שרועה על הרצפה"
חיים טוויל
ב' שבט התשע"ז / 29.01.2017 13:56

רווית ואיתן, הוריה של דור כרסנטי ע”ה, מבכים את הרצח המזוויע של בתם, שני הנכדים בנימין ויוסף ובן השכנים נחמן עתיה ז”ל.

“זה לא יתואר, לקחו לי את הבת שלי ואת שני הנכדים. רצחו לי אותם, טבחו לי אותם. ממש טבחו לי אותם”, אמרה האם בשיחה עם חדשות 2. “הייתה לי ילדה לתפארת, אמא מסורה שאין כמותה – טיפלה בילדים ולא נתנה שאף אחד ייגע בהם או יטפל בהם. לא מעון ולא כלום. כי היא הטיפול הכי טוב”.

האם הוסיפה: “היא דאגה לבעלה, כמו שהיא תמיד קראה לו ‘הצדיק שלי’ שהוא ילמד בכולל ולא יפריעו לו. היא לא הפריעה לו, היא טיפלה בשני תינוקות לבד, מהבוקר עד הלילה, הייתה לבד איתם ונתנה לו את השקט ללמוד לבד”.

לדבריה, החשוד “תכנן את הרצח, אני בטוחה במיליון אחוז – הוא הלך ונפרד מאנשים, רק בערב יום שישי הוא ישב אצלי בשולחן וביקש סליחה מהחתן שלי דניאל. אמר לו: ‘סליחה אם פגעתי, סליחה אם דיברתי לשון הרע’ – וגם נפרד מאנשים אחרים ביישוב.

“הבת שלי גרה בצמוד לאיתן (אביה של דור ע”ה), ממש דירה צמודה, והוא פשוט חיכה שאיתן ייצא מהבית והוא ביצע את הטבח, שאני ואיתן ראינו בעיניים שלנו – את הנכדים שלנו דקורים, את הבת שלנו שרועה על הרצפה”.

האם הוסיפה וביקשה: “אני מבקשת מכל עם ישראל שיבואו להלוויה ויראו איזה אוצרות הם לקחו לנו. שיראו אבא ואמא מובילים את הבת שלהם ואת הנכדים שלהם לקבורה”

הלווייתם תתקיים הערב בשעה 18:00 בבית העלמין במגדל.

“מיד נחרדתי וקמתי מהלימוד ורצתי לבית” 

ישראל עתיה, ששני בניו התארחו אצל השכנים בזמן שאב המשפחה החל לדקור, שחזר אמש בחדשות 2 את הרגעים בהם נודע לו כי בנו נחמן ז”ל בן ה-11 נרצח.

“החשוד ברצח הזמין את הילדים לסעודת שבת”, סיפר. “בהתחלה, לאחר ששמעתי על המקרה, לא ידעתי שמדובר בילדים שלי, אבל התחלתי לחשוש כי ידעתי שהם אמורים לסעוד אצלו. סעודה התחילה ב-11:00. היא נמשכת כשעתיים ולי נודע בסביבות השעה 15:00. בתחילה שמעתי שהוא רצח את הבנות שלו ואת אשתו.

“מיד נחרדתי וקמתי מהלימוד ורצתי לבית שלו. הייתה שם התלהמות נוראית. מצאתי חובש מד”א ואמרתי לו שאני אבא של אחד מהילדים”.

נחמן ז,ל, המושבה מגדל

“החובש אמר לי: ‘אל תדאג, הבן שלך נתן פצוע קל עם חתכים ובהכרה. אני פיניתי אותו למסוק’. לא נרגעתי אבל נשמתי קצת לרווחה, אבל ידעתי שנחמן אמור להיות במקום הזה”, הוסיף האב. “רצתי מיד הביתה כדי לבדוק אם הוא שם. הוא לא היה בבית. הודעתי לאשתי באותו רגע. לא ידעתי מה קורה איתו.

“כשחזרתי לבית של השכנים, בזמן שידעתי שנתן פצוע ונחמן נעדר, דיברתי עם השוטר. הוא אמר שהוא לא יכול להגיד לי כלום. הפנים שלו היו רציניות והבנתי שנחמן לא בין החיים. ביקשתי שייתן לי לראות אותו ואז הבנתי שהוא כבר לא בין החיים”.

נתן, בנו בן ה-10, הצליח לברוח מזירת הרצח וסיפר לכוחות ההצלה כי העמיד פני מת, וכך הצליח לחמוק מעיני הדוקר ולצאת מהדירה דרך החלון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זוועה!
    29/01/2017 15:39
    יוסי
  1. זה פשוט לא נתפס בשכל. איך אבא מסוגל לעשות דבר כזה??????????