כך הוא פעל • בן 17 מירושלים ביצע מעשים חמורים בשתי ילדות בב”ב

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד נער בן 17 מירושלים, בגין שתי עבירות של מעשה חמור • הנאשם ביצע את העבירות בשתי ילדות בנות 12 • כתב האישום מגולל כיצד הוא תקף
חיים טוויל
ב' שבט התשע"ז / 29.01.2017 12:32

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום לבית משפט השלום לנוער בעיר נגד קטין בן 17 מירושלים, בגין שתי עבירות של מעשה חמור בקטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה.

הנאשם ביצע את העבירות בשתי מתלוננות בנות 12.

על פי כתב האישום, ב-23.2.16 בשעות הצהריים צעדה המתלוננת, בת 12, לכיוון בית סבתה בבני ברק. בהגיעה לבניין, וכאשר הנערה עלתה במדרגות, ארב לה הנאשם, עמו אין לה היכרות מוקדמת.

הנאשם שאל את הנערה האם ישנם שירותים באזור, וזו השיבה בשלילה, תוך שהציעה לו לגשת לבית כנסת סמוך, אולם הנאשם השיב: “שוטפים בבית הכנסת”.

בתגובה לכך, הפנתה הנערה את הנאשם אל עבר רחבת עצים סמוכה. בתגובה לדבריה, ביקש ממנה הנאשם שתתלווה אליו, באמתלת שווא לפיה תראה לו היכן יכול להטיל הוא את מימיו.

בהסתמך על אמתלת השווא, נענתה הנערה בחיוב והתלוותה לנאשם אל הרחבה. בהגיעם לרחבה, ביצע הנאשם מעשה מגונה במתלוננת, תוך שהיא מבקשת מהנאשם שיאפשר לה ללכת ומציינת בפניו כי אמה ממתינה לה, אך הנאשם התנגד.

על פי האישום השני, ב-19.7.16 בשעות אחר הצהריים, צעדה המתלוננת, בת 12, ברחוב בבני ברק. הנאשם ארב לה ושאל אותה האם ישנם שירותים באזור. הקטינה השיבה שיש שירותים בבית כנסת סמוך, אולם הנאשם ציין בפניה כי לא מתירים לו להיכנס לשם – טענה שידע כי איננה אמת.

הנערה, בתגובה, הציעה לנאשם ללכת לבית כנסת אחר, אך הנאשם השיב כי אף לשם לא מתירים לו להיכנס – טענה שידע כי איננה אמת.

לאחר מכן ביקש הנאשם מהנערה שתתקרב אליו, באמתלה לפיה תסתירו מפני עוברים ושבים בעודו מטיל את מימיו – ואז ביצע בה מעשה חמור. למשמע עוברים ושבים, נבהל הנאשם והחל לצעוד לכיוון אחר. הנערה, אשר חששה פן יבולע לה אם תעזוב, הלכה יחד עמו.

לאחר מכן, הגיע הנאשם, יחד עם הנערה, למחסן סמוך, שם ביצע בה מעשה חמור.

משהבחינה הנערה באדם אחר בקרבת מקום, ציינה זאת בפני הנאשם, אשר בתגובה נבהל והחל לעזוב את המקום. הנערה, אשר החלה אף היא לעזוב את המקום, הבחינה לפתע בדודה שחלף באקראי בסמיכות אליה ופרצה בבכי, תוך שהיא מצביעה לכיוון הנאשם אשר היה נתון אותה העת במנוסה.

בתגובה, החל דודה של הקטינה לרדוף אחר הנאשם הנמלט, עד אשר לכד אותו בקרבת מקום, שם המתין עמו עד להגעת כוח משטרה.

הנאשם נעצר עד החלטה אחרת.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חינוך חרדי אה?
    29/01/2017 13:54
    דגצ
  1. כשקורה משהו שמערב נער חילוני התגובות פה מלאות שמחה לאיד. מה קרה? מביך?

  2. משהו נורא
    29/01/2017 16:21
    מאיר
  3. עד מתי?? עד מתי??