האב רצח את האם דור, הילדים יוסף ובנימין ובן של שכנים במושבה מגדל

אמא ושני ילדיה - בן 8 חודשים ופעוט בן שנה וחצי - נדקרו למוות על ידי האב, חוזר בתשובה • הוא חשוד גם שרצח את בן ה-11 של השכנים, ופצע את אחיו בן ה-10 בינוני, מדקירות בפלג גופו העליון • המשטרה עצרה זמן קצר לאחר האירוע את אב המשפחה במטע סמוך למושבה
חיים טוויל
א' שבט התשע"ז / 28.01.2017 18:20

דור כרסנטי, תושבת המושבה מגדל בת 23, שני ילדיה בני השנה והשנתיים בנימין ויוסף ז”ל, וילד נוסף בן חמש, בנם של השכנים, נרצחו בשבת בצהרים בדירה במושבה מגדל שליד טבריה. על פי החשד הרצח בוצע בידי אבי המשפחה.

על גופותיהם של הארבעה היו סימני דקירה רבים. כוחות ההצלה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותם במקום.

ילד נוסף, בן 10, אחיו של בן 11 שנרצח, אותר בסמוך לזירה במצב בינוני כשהוא סובל מפצעי דקירה. הוא פונה לבית החולים רמב”ם שבחיפה באמצעות מסוק.

החשוד ברצח נעצר במטע סמוך לבית המשפחה על ידי המשטרה. הכוחות הוזעקו לאחר שאביה של כרסנטי נכנס אל הבית וגילה את הזוועה שהתחוללה במקום.

בהודעת המשטרה נאמר: “בסמוך לשעה 14:30 התקבל דיווח אודות נער שנפצע מדקירות. כוחות משטרה שהגיעו למקום עם צוותי מד”א איתרו בתוך דירה אישה (23) ושני ילדיה (שנה, שנתיים) בנוסף ילד בן 11 ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופם. בנוסף נער כבן 10 נפצע באורח קשה ופונה לבי”ח רמב”ם.

רצח במגדל

“כוחות גדולים של משטרת ישראל ערכו סריקות לאיתור החשוד ברצח ולאחר זמן קצר אותר במטע בסמוך למושבה מגדל ונעצר. נסיבות המקרה טרם ברורות”, נאמר בהודעה.

קרוב לנרצחת סיפר לאתר וואלה, כי שני בני הזוג הכירו במושבה שליד טבריה, והחלו ביחד תהליך של חזרה בתשובה. “לא היה שום סימן מקדים שיכול היה לרמוז על הטירוף הזה”, אמרה.

שכנתם של השניים וחברתה של הנרצחת סיפרה: “היא הייתה נשמה טובה. ראיתי אותו מדי יום רוכב על אופניים. דאג לה, קנה מצרכים הביתה. לא הייתי מסוגלת להאמין שהוא יעשה דבר כזה נורא. היו להם ילדים חמודים, יפים וטהורים”.

לדבריה, גם מהלך החזרה בתשובה של השניים לא נראה חשוד. “שאלתי אותה למה, היא אמרה שזו הדרך הנכונה ושהכול טוב. תמיד היתה אופטימית”.

הדוד של כרסנטי אמר לוואלה: “נפל עלינו אסון כבד ברגע אחד. לא הייתה שום בעיה, שום סימן. הם גרו אצל אחי (-אביה של הנרצחת), הכול היה בסדר”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שימו לב
    29/01/2017 04:50
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שימו לב שזהו כבר המקרה השלישי בתוך שלושה שבועות, שהורים קמים על ילדיהם ורוצחים אותם.

    המקרה הראשון היה בירושלים, השני היה בעכו לפני שבועיים (אסתר חלפון) והיום.

    צריכים לשים סוף מהיר לשרשרת המקרים הללו, מפני שברור לכל בר דעת ששני המקרים האחרונים הם מקרי “קופי”, של אנשים שמחקים את מעשיה של הרוצחת הדתייה הראשונה מירושלים.

    היחס הסלחני למעשיהם, וההצדקה שמצדיקים אותם על ידי תיוגם כ”לא שפויים”, גורם לכך שעוד ועוד פסיכופטיים כמותם במצב מעורער וגבולי, מעיזים לעבור את הגבול הדק הזה, ומחקים את מעשיהם של הרוצחים / רוצחות שקדמו להם.

    רק עונש מוות מהיר ואלים לרוצח מאתמול, שישודר בכל אמצעי התקשורת (כגון: העמדה מול כיתת יורים, וחירור גופו וראשו בעשרות כדורים לעיני המצלמות), ולאחר מכן קבורת גופתו, וגופות שתי הרוצחות שקדמו לו מחוץ לגדר בית הקברות, יעבירו את המסר של חוסר הבנה וסלחנות למקרים כאלו בעתיד.

    כל דבר שהוא פחות מזה, לצערי לא ירתיע את הפסיכופטים הבאים שעדיין רדומים בארון.

    רק אם הפסיכופתים הבאים יבינו שלא תהיה סליחה והבנה למעשיהם, ושאפילו אם הם יתאבדו, גופתם לא תזכה להגיע לקבר ישראל, יש לנו סיכוי להציל את הילדים הבאים שעומדים להירצח רח”ל.

  2. הרוצח הנתעב
    29/01/2017 13:04
    אלמוני
  3. חולה נפש.שירקב בכלא כל חייו