אחרי 3 ימי מצוד: החשוד ברצח הנהג ופציעת הדיין הסגיר עצמו

החשוד ברצח גיא כפרי הי"ד ופציעת הדיין הגר"י אילוז בחיפה הסגיר את עצמו אחרי שלושה ימים בהם ניהלו יחידות עילית של המשטרה מצוד נרחב אחריו ברחבי העיר • המשטרה: "לאחר פעילות מודיעינית ומבצעית נחושה הבין החשוד כי המרדף המשטרתי סוגר עליו. הוא יועבר לחקירה בשב"כ"
אליעזר היון
ז' טבת התשע"ז / 05.01.2017 21:57

פרשת הרצח בחיפה: החשוד ברצח גיא כפרי בחיפה הסגיר את עצמו הערב (חמישי), אחרי 3 ימים  שבהם ניהלו יחידות עילית  במשטרה מצוד נרחב אחריו ברחבי העיר התחתית.

מהמשטרה נמסר, “לאחר פעילות מודיעינית ומבצעית נחושה של משטרת ישראל ושב״כ שניהלו מצוד ממוקד אחר החשוד ברצח ובמסגרתו אף תפסו את נשקו, הבין החשוד כי המרדף המשטרתי “סוגר עליו” והחליט להסגיר את עצמו . החשוד יועבר להמשך חקירה בשב״כ”.

על פי הדיווח שהגיע אתמול כוחות מיוחדים של משטרת ישראל פשטו  על אחת השכונות בעיר ועל בית נטוש, וחיפשו בתוכו במשך למעלה משלוש שעות. החשוד נצפה כשהוא בורח בריצה באחד הרחובות הסמוכים לשכונה ונכנס לאזור בית הספר – שם התמקדו החיפושים.

יצויין כי קרובי משפחתו של החשוד, טוענים כי מדובר באדם נורמטיבי שלדבריהם “שאינו מסתבך עם החוק”. במקביל, גם היום נמשך המצוד בשכונה, ומתחזקת ההערכה כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

“אין לו דפוס של רוצח חפים מפשע ברחובות”, אמרה אמו של החשוד לחדשות 2 “אני עוברת תקופה מאוד קשה מאוד בעקבות המרדף הזה”.

כזכור, מסע הירי החל כשהרב יחיאל אילוז, דיין גיור, נורה ברחוב העצמאות בעיר. הוא נפצע באורח בינוני. כחצי שעה לאחר מכן נורה למוות גיא כפרי, נהג הסעות בן 47 מנשר, ברחוב הגיבורים בעיר.

“גיא היה אדם בלי רקע פלילי, זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר”, אמר לחדשות 2 גיסו, שחר דרור. “הוא מוכר כאדם טוב שעוזר לכולם. אנחנו לא מבינים מה קרה, ומקווים שהמשטרה תגיע לחקר האמת ונדע מי עומד מאחורי רציחתו של גיא. לא היו לו אויבים”.

המשטרה אישרה כי הוא אכן לא בעל רקע פלילי.

גם ניסיון ההתנקשות ברב אילוז בן ה-48 הותיר את מקורביו בהלם. “זה מוזר שמישהו שהוא רב שמתעסק בדת, שעוזר לכולם ולא עשה רע לאף אחד, נורה ככה באמצע הרחוב”, אמר גיסו לחדשות 2. “אנחנו תוהים מי יכול היה לרצות במותו של הרב”.

א’, העובד באחד מבתי הדין בחיפה, סיפר לערוץ 7: “מדובר באדם משכמו ומעלה. איש צנוע ושקט. תלמיד חכם מופלג שאין בינו למעשים פליליים ולא כלום. הוא רחוק מהעולם הזה כרחוק מזרח ממערב”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות