אחרי הנתיחה: 4 הילדות שנרצחו יובאו הערב לקבורה בהר המנוחות

לאחר שגופות שתיים מבנות המשפחה, שעל גופן נמצאו סימני אלימות, נותחו בצורה חלקית - תתקיים הערב הלווית האם ובנות המשפחה שנמצאו אתמול ללא רוח חיים בבניין בירושלים • המשפחה הודיעה כי איננה מעוניינת בנוכחות תקשורתית
חיים טוויל
ד' טבת התשע"ז / 02.01.2017 20:13

הלווייתן של האם וארבע בנותיה, שנמצאו אתמול ללא רוח חיים בביתן בירושלים, תיערך הערב בשעה 22:30 בהר המנוחות, לאחר שהסתיימה נתיחתן לאחר המוות של שתי הילדות עליהן נמצאו סימני אלימות. המשפחה הודיעה כי איננה מעוניינת בנוכחות תקשורתית באירוע.

הבוקר הסכים האבא לנתיחה חלקית של שתי בנותיו הגדולות – בנות ה-11 ו-9, לאחר שעל גופותיהן נמצאו סימני אלימות.

הסכמתו של האב הגיעה אחרי שהמשטרה פנתה הבוקר לבית משפט השלום בירושלים בדרישה לאפשר לה לבצע נתיחה. לאחר משא ומתן העניק האב את הסכמתו שיבוצע ניתוח חלקי בלבד בגופתן של השתיים.

המשטרה חושדת כי האם בת ה-36 חנקה את הבנות לפני שהציתה את החדר שבו שהו, ואז התאבדה בתלייה.

מוקדם יותר הערב הודיע מיכאל גוטווין, רכז המחלקה המשפטית של זק”א, כי “לאחר פעילות מאומצת של המכון לרפואה משפטית, יו”ר רבני זק”א הרב יעקב רוזה, משטרת ישראל, עו”ד דרור שוסהיים ובנצי אורינג – ההלוויות הרוגי השריפה אמש בירושלים תתקיים עוד הערב”.

המשפחה עלתה מצרפת לישראל לפני 13 שנה.

הרב יהודה בן ישי, אביה של רותי פוגל, שנרצחה עם בעלה וילדיה הי”ד בפיגוע הנורא באיתמר, הוא רב הקהילה של המשפחה, והוא זה שליווה את האב בשעותיו הקשות.

אבי המשפחה עובד כאופטומטריסט ואשתו עבדה כמאמנת עסקית. הבת הבכורה בת ה-11 למדה בכיתה ה’ , הבת השנייה בת ה-9 למדה בכיתה ד’. השלישית בת 4, בגן חובה והתינוקת רק בת 11 חודשים בלבד.

דוברות כב”ה מחוז י-ם מסרה הערב: מחקירה שבוצעה עד כה בשריפת הדירה והטרגדיה הקשה אמש ברחוב דרך חברון עולה, כי השריפה בחדר בו נמצאו הילדים, החלה ככל הנראה בעקבות הצתה מכוונת של אחת המיטות.

כתוצאה מכך, מוקד השריפה במיטה, גרם להיווצרות עשן כבד, חום ופיח רב שנפלט לחדר ולשאר הבית עקב בעירה לא מושלמת שנגרמה מחוסר חמצן בחדר, תוצאה של סגירת החלונות והדלת בחדר.

חקירת האירוע, והאם השריפה היא שגרמה לפגיעה הקשה בילדים, נחקרת ע”י משטרת ישראל.

פרטים נוספים מחקירת השריפה יפורסמו במידת הצורך בסיום השלמת החקירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות