מקורב להגראי”ל שטיינמן: ראש הישיבה חלש מאד. המצב לא טוב

'מעייני הישועה' על הגראי"ל שטיינמן המאושפז במצב קשה: "הרב בהכרה מלאה, התפלל יחד עם אנשיו ושוחח עמם. הוא נושם בכוחות עצמו, מקבל טיפול אנטיביוטי ומוזן לתוך הווריד" • מקורב להגראי"ל: "הדלקת עברה לריאה השניה. מפחדים מהרגע שהריאות יקרסו" • בבית החולים מכחישים
יוסף גרינבוים
ב' טבת התשע"ז / 31.12.2016 18:14

המוני בית ישראל מתפללים לרפואתו של הגראי”ל שטיינמן, המאושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים ‘מעייני הישועה’ בבני ברק.

עם צאת השבת, נמסר מבית החולים כי לא חל שיפור במצבו של ראש הישיבה והוא עדיין מוגדר קשה.

ביום ראשון בבוקר נמסר: “גם הלילה האחרון  עבר על מרן ראש הישיבה ללא שינוי”.

“אין שינוי במצבו של מרן הגראי”ל שטיינמן שליט”א”, נמסר מהמרכז הרפואי במוצ”ש.

“מהלכה של השבת עברה עליו ללא אירועים מיוחדים, הרב בהכרה מלאה, התפלל יחד עם אנשיו ושוחח עמם. כמו כן הוא נושם בכוחות עצמו, מקבל טיפול אנטיביוטי ומוזן לתוך הווריד, לעת עתה מצבו יציב אך הרב עדיין חלש.

“יחד עם כל עם ישראל בארץ ובתפוצות מתפללים אנו להחלמתו המהירה והשלמה”.

ממקורביו של הרב שטיינמן נמסר בצאת השבת: “נמשך מצבו הקשה של מרן ראש הישיבה שליט”א. בשבת לא חלה שינוי משמעותי במצבו של מרן שליט”א.

“הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו”ש”.

מקורב להגראי”ל שטיינמן אומר לחרדים 10, כי “חייבים לקרוא לציבור לזעוק ולהתפלל. דלקת הריאות עברה מצד אחד של הריאה והתפשטה גם לצד השני. הגוף לא מגיב לאנטיביוטיקה ולכן הדאגה הגדולה. ראש הישיבה חלש מאוד. כבר כמה שבועות מחליפים אנטיביוטיקה ללא השפעה. מפחדים מהרגע שהריאות יקרסו”.

המקורב מוסיף ואומר: “ביום שישי הייתה ישיבת רופאים והתייעצו האם להרדים את ראש הישיבה והחליטו שלא צריך. ראש הישיבה מתפלל, מדבר ונראה כרגיל, אבל המצב לא טוב עם הזיהום”.

לדבריו, “מביאים את טובי הרופאים. ‘מעייני הישועה’ זו רק התפאורה. יש שם חדר עבור ראש הישיבה לבדו, וסטריליות מקסימלית שבבית חולים אחר אולי לא היו נותנים”.

לעומתו אמר פרופ’ מוטי רביד למשה גלסנר ב’קול ברמה’: “מרן הגראי”ל מתקשה לאכול, מזרימים לו מדי פעם חמצן אבל הוא אינו מונשם. חל שיפור בזיהום הריאתי אבל יש חולשה כללית. רק אני מתראיין בתקשורת וכל השמועות על טיפול אנטיובטי שלא צלח, אינן נכונות”.

ביום שישי בצהרים נמסר מהמרכז הרפואי ‘מעיני הישועה’ כי מבדיקות רפואיות שבוצעו עלה כי חלה הרעה במצב בריאותו של הגראי״ל. המאושפז מאז יום ראשון במחלקת טיפול נמרץ במרכז הרפואי, בעקבות דלקת ריאות ומצוקה נשימתית.

הרב שטיינמן

הרב שטיינמן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות