חוטובלי נגד נתניהו: “ביטול ביקורים לא רעיון טוב”. הליכוד: תתפטרי

סגנית שר החוץ מצטרפת לביקורת של השמאל: במקום ביטול הביקורים המדיניים היה אפשר לקבל את המנהיגים ולהסביר להם שההחלטה אינה משרתת את האינטרסים שלהם • בליכוד זועמים: "כעת התקשורת חוגגת מדבריה נגד נתניהו! למה יצאה לתקשורת העוינת? שתתפטר או תפוטר"
שרי רוט
כ"ז כסלו התשע"ז / 27.12.2016 11:26

ציפי חוטובלי נגד בנימין נתניהו? סגנית שר החוץ אמרה הבוקר (שלישי) כי היא סבורה שביטול הביקורים המדיניים בתגובה להחלטה האנטי ישראלית שהתקבלה במועצת הביטחון “לא היה רעיון טוב”.

בשיחה עם דוד חכם ברשת מורשת אמרה חוטובלי, כי היה אפשר לקבל את המנהיגים ולהסביר להם שההחלטה שלהם אינה משרתת את האינטרסים שלהם ולא של האזור.

חוטובלי הוסיפה, כי ישראל אינה מתכוונת להכתיב לאף אחד, אך גם לא תקבל תכתיבים מאף אחד וכי לא האו”ם ולא ארצות הברית אחראים לגורל העם הזה.

התגובה של חוטובלי, שיצאה בצורה חזיתית נגד החלטת ראש הממשלה ושר החוץ, שביטל בין היתר את ביקורו של ראש הממשלה היהודי של אוקראינה – מעוררת זעם רב בליכוד.  בקבוצות הוואטס-אפ של הליכוד קראו לה פעילים רבים להתפטר מתפקידה, בעוד אחרים קראו לראש הממשלה לפטר אותה מיד.

“חברת הכנסת ציפי חוטובלי עדיף שתסתמי את הפה שלך. אם רוח המפקד, ראש הממשלה ושר החוץ, לא נראה לך את יכולה להתפטר מהתפקיד”, הגיב אחד הגולשים.

אחר איים: “אני יחרים כל אירוע שהיא תהיה בו. אני קורא ומבקש מראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר לאלתר את ח’כ ציפי חוטובלי מתפקידה כסגנית שר החוץ”.

גולש נוסף קבע: “מי שמכהנת כסגנית שר החוץ וחושבת שראש הממשלה טועה בתגובות שלו כלפי המדינות שתמכו בהחלטה באו”ם שתתפטר או תפוטר”.

ופעיל ליכוד נוסף כתב: “צר לי אבל גב’ חוטובלי גרמה נזק בדבריה! כעת כל התקשורת חוגגת מדבריה נגד נתניהו! מה היה כל כך קשה לה לבקש ישיבה עם ראש הממשלה ולשוחח איתו בארבע עיניים? למה יצאה לתקשורת העויינת?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות