ח”כ גואטה: הזמנתי את לפיד לשבת • מקורבי יו”ר יש עתיד: יגיע בשמחה

אז מי הזמין את מי? אחרי כמה שעות בהן שרר ערפל סביב שאלת הזמנת יו"ר יש עתיד לשבת בביתו של גואטה - מסיר האחרון את הכפפות ומגלה: "הזמנתי אותו בכל הכבוד הראוי. יש לי חדר בשבילו ובכבוד הוא מוזמן" • מקורבי לפיד: "הודה על ההזמנה"
כ"ג אדר א' התשע"ו / 03.03.2016 16:58

אחרי כמה שעות בהן שרר ערפל סביב ח”כ יגאל גואטה והשאלה – הזמין או לא הזמין את יאיר לפיד לשבת , הוא התיישב לדקה של מנוחה והרים טלפון כדי לספר מה באמת קרה.

“התקשר אלי לפני כמה שעות עיתונאי ושאל אותי אם מה שכתב ברייטקוף במשפחה, שלפיד ביקש לבוא אלי בשבת, זה נכון. אמרתי לו, זה שקר וכזב, לא היה ולא נברא, אבל אני באמצע פגישה ולא יכול לדבר. הייתי בפגישה עם אישיות חשובה”, הוא מספר, ואף מפרט עם מי נפגש. שלא לציטוט, כמובן.

השקר וכזב, כך מתברר, יוחס לכך שיו”ר יש עתיד הוא שהזמין את עצמו. אמירה משפילה, צריך להודות.

“אני לא הכחשתי שהזמנתי אותו, הזמנתי אותו בכל הכבוד הראוי, יש לי חדר בשבילו ובכבוד הוא מוזמן”, אומר גואטה.

השיחה ביניהם התפתחה סביב נושאים רציניים. “ישבנו בכנסת, אמרתי לו אנחנו צריכים לשבת ולעשות שיתופי פעולה בנושאים שמאחדים את כולנו. הוא אמר לי, אתה צודק. אמרתי לו, אני אשמח מאד להזמין אותך לשבת, תראה מה זה שבת ותהנה. אמר, תזמין אותי – אני בא”.

• ואז אמרת לו, אי אפשר רק לסעודה אחת ולנסוע וכל זה?

“לא נכנסנו לזה בכלל. לא אמרתי סעודה אחת, שמונה סעודות, לא נכנסנו בכלל לקטע הזה. יש לי חדר לארח אותו כמה שירצה, בכבוד”.

למרות שגואטה חבר’המן לא קטן, מכשיר הסלולארי שלו הוא מדור 3, משהו ישן, עם לא הרבה אנשי קשר. השיחות מתקבלות אצלו לא מזוהות, ברוב המקרים.

“כשנבחרתי לח”כ סימסו לי עשרות אנשים ברכות. את האמת, אחרי כמות קטנה של סימוסים המכשיר שלי כבר לא קלט יותר. הזיכרון מוגבל”.

מקורבי לפיד אמרו הערב: “לפיד הודה לגואטה על ההזמנה ואמר שיגיע בשמחה”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות