מה ניתן ללמוד מחתימתו של האיש שכובש את המפלגה הרפובליקנית?

מי הוא דונלד טראמפ, האיש שמוביל בימים אלה בהתמודדות על המועמדות הרפובליקנית לתפקיד נשיא ארצות הברית? האם כניסתו אל הבית הלבן עלולה להביא אותנו לפתחה של מלחמת עולם שלישית? • הגרופולוג נעם שטרן עם תשובות
נעם שטרן, גרפולוג
כ"ג אדר א' התשע"ו / 03.03.2016 11:51

מיהו, באמת, המיליארדר דונלד טראמפ, האיש שמוביל בימים אלה בהתמודדות על המועמדות הרפובליקנית לתפקיד נשיא ארצות הברית וככל הנראה יתמודד מטעמה בבחירות שייערכו בחודש נובמבר מול המועמדת של המפלגה הדמוקרטית?

פנינו עם חתימתו של איל הנדל”ן,  הנמצא במקום ה-324 בדירוג המיליארדרים של מגזין ‘פורבס’, עם הון המוערך ב-4.5 מיליארד דולר – אל הגרפולוג נעם שטרן, גרפולוג מוסמך מטעם האגודה המדעית הישראלית ומטעם האגודה האמריקאית AAHA, ושאלנו אותו:

מי הוא דונלד טראמפ? והאם כניסתו אל הבית הלבן עלולה להביא אותנו לפתחה של מלחמת עולם שלישית?

וזו היא תשובתו:

אמנם קשה לנתח רק חתימה ללא כתב, אך בכל זאת ניתן לראות שחתימתו גדולה ואופקית, ולא קריאה במיוחד. האותיות זוויתיות ומשוננות כשיני משור, ניכרת נוקשות בתנועה. האזור אמצעי בולט עם נטייה למשולשים באזור עליון. הכתב נמרץ, והלחץ נראה – עד כמה שניתן לראות מצילום אל שטפי*.

נראה שמדובר באדם אידיאליסט, דעותיו דוגמתיות ובלתי ניתנות לערעור. הוא מקבל החלטות בנחרצות.

יש בו המון נוקשות, אוהב לכבוש שטח בצורה אגרסיבית, בולדוזר, איש מעש שמתמקד במטרה ללא פשרות. נוטה לתקיפות ועקשנות, דורסני ונוקם. ניתן לומר עליו את המשפט שמי שלא בצד שלו פועל נגדו.

לשאלתכם, לסיכום, ניתן לומר שלמרות שהגרפולוגיה לא מגלה עתידות ועלינו לזכור ש”לב מלכים ושרים ביד ה'” נראה שאישיותו של האיש מפוקפקת ואם יבחר לנשיאות – העולם יראה אחרת…

*אל שטפי הינו מונח גרפולוגי. אל שטפי פרוש הדבר שבקווים היורדים הלחץ חזק וקווים העולים הלחץ חזק. כלומר, גם בקווים היורדים וגם בעולים הלחץ אינו משתנה.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גרפולוגיה.
    03/03/2016 12:39
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ומה ניתן ללמוד מחתימת ידו של אובמה החלשלוש? ושל הילרי קלינטון?
    נו, נוכל בקרוב–תוך פחות משנה–לראות האם יש משהו “בניתוח הגרפולוגי” הזה.
    אגב, נא לבדוק את חתימות ידיהם של פוטין, של הדיקטטור מצפון קוריאה, ולהבדיל של הרי טרומן המנוח “שסיים” את המלחמה ע”י פצצות אטום.

  2. מדהים!
    03/03/2016 13:57
    ר
  3. מרתק ביותר!

  4. גרפולוגיה.
    03/03/2016 17:24
    זולטן
  5. מענין….אבל יש המון דוגמאות שבעל שחתימה חלשה דווקא התגלה כאדם חזק ביותר ולהיפך. מה ניתן ללמוד מחתימות הבאים: אובמה, היטלר ימ”ש וזכרו, הרי טרומן, פוטין, שמעון פרס וכו’? אך-ורק בדיעבד!!

  6. מרתק
    04/03/2016 00:52
    יקיר
  7. ניתוח מקסים מעניין אשמח לראות ניתוח גם על המתחרה .