איש העסקים רמי לוי נחקר אתמול באזהרה במשטרה ושוחרר בסיומה

לוי, ובכירים נוספים ברשת רמי לוי ורמי לוי תקשורת, נחקרו באזהרה בגין שימוש, לכאורה, שלא כדין במערכת מניעת הונאות של החברה הבת 'לוי תקשורת' • החברה בהודעה לבורסה: נציגי החברה שיתפו פעולה באופן מלא עם משטרת ישראל
חיים טוויל
כ"ב אדר א' התשע"ו / 02.03.2016 11:29

בהמשך לחשיפת אתר ‘גלובס’ מאתמול, על חקירה של המשטרה ברשת רמי לוי ורמי לוי תקשורת, הבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי בעל השליטה ברשת – איש העסקים רמי לוי, נחקר באזהרה בגין שימוש, לכאורה, שלא כדין במערכת מניעת הונאות של החברה הבת.

הוא שוחרר בסיום החקירה.

לצד לוי נחקרו בכירים בחברה, ביניהם אופיר אטיאס האחראי על תחום התקשורת בחברה. אטיאס ועובד נוסף של החברה הבת שוחררו, בהסכמתם, בתנאים מגבילים על ידי בית המשפט.

‘רמי לוי’ מדווחת היום לבורסה, כי נציגי החברה שיתפו פעולה באופן מלא עם משטרת ישראל ומסרו למשטרת ישראל את כל הראיות והמסמכים שביקשה.

החברה טוענת בהודעה, כי “לא נעשה כל שימוש במערכות המידע שאינו בסמכות ו/או שאינו כדין. החברה סומכת ידיה על גופי החקירה כי יסיימו חקירתם בהקדם וכי מלאכתם תעשה נאמנה”.

אתמול דיווח גלובס כי אלקנה אלון, עובד לשעבר בחברה, שסיפר בראיונות לתקשורת כי בכירים בחברת התקשורת ביצעו לכאורה שימוש במערכות האבטחה לצורך מעקב אחרי גורמים שעמם היה לחברה סכסוך או לחילופין למעקב אחרי עובדים בחברה – הוזמן למסירת עדות במשטרה בפרשה.

אלון עצמו מסר ל’גלובס’ בתגובה: “דיברתי אז כבר בתחילת פרסום הדברים על מעקבים שבוצעו על-ידי מערכות הביטחון של החברה כנגד אנשים ועובדים. אני מנוע מהלרחיב יותר מדי בשלב זה, כיוון שהנושא מצוי בחקירה, אבל אני שמח שהדברים נבדקים בצורה מעמיקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות