בתו של המותקף בשכונת צאנז: “לינץ׳ באדם חף מפשע, כמו בעזה”

אן לוזון, בתו של של הרצל רוקח, שהותקף אתמול באלימות בשכונת קרית צאנז בנתניה לאחר שנחשד בגניבות, דורשת ממפכ"ל המשטרה "לפתוח בחקירה עם תשובות" • "אבא שלי חובש כיפה, חזן ברדיו ובבית הכנסת, שעובד בעבודה קשה. הוא הראה למשטרה מי היו חלק מהתוקפים אבל אפס עצורים"
חיים טוויל
כ"א אדר א' התשע"ו / 01.03.2016 11:49

מקרה התקיפה המזעזע של הרצל רוקח, בן 68, שהותקף אתמול (שני) בידי מאות תושבים בשכונת קריית צאנז בנתניה, ממשיך להסעיר את בני משפחתו.

רוקח, קורא מדי מים בחברה המספקת שירותים לתאגיד ‘מי נתניה’, הגיע לשכונה כדי לקרוא מוני מים, הותקף באלימות לאחר שהתושבים – הסובלים בשבועות האחרונים ממכת גניבות – חשדו בו כי הוא פורץ.

רוקח, המוכר בעיר בין השאר כחזן בשידורים של תחנת רדיו FM90, אושפז בבית החולים לניאדו, הממוקם בשכונה, עם חבלות בכל חלקי גופו.

המשטרה פתחה בחקירה, אך טרם נעצרו חשודים.

 אן לוזון, בתו של רוקח, המתגוררת בלוס אנג’לס, כתבה בדף הפייסבוק שלה: “היום זה אבא שלי, מחר שלכם. בבקשה עיזרו לי לשתף ולעשות צדק.

“אבא שלי הוא אדם מן המניין, חובש כיפה, חזן ברדיו ובבית הכנסת, שעובד בעבודה קשה וסיזיפית לפרנסתו.

“הוא בטראומה כרגע, מספר שלולא המשטרה שהגיעה, היה נרצח. האנשים האלה צריכים לתת את הדין ואסור לעבור על מקרה כזה על סדר היום”.

לדבריה, “הוא הראה למשטרה מי היו חלק מהתוקפים שזיהה והם בתגובה פינו אותו לבית חולים וביקשו ממנו להגיע ולהגיש תלונה כשיחלים. אפס (!!!) עצורים”.

לוזון ממשיכה: “לא ייתכן שבעיר מרכזית בארץ ייעשה לינץ׳ באדם חף מפשע, כשם שנעשים בעזה ובמקומות אחרים. אני דורשת ממפכ״ל המשטרה החדש, רב-ניצב רוני אלשיך, לפתוח בחקירה עם תשובות ולא אנוח עד שיינתנו כאלה”.

היא קוראת לחברים, בני משפחה וכל מי שנתקל בפוסט שכתבה: “אני יתומה מאמא כבר שנתיים, והיום יכולתי להתייתם מאבא בגלל אנשים שממשיכים את שגרת יומם בביתם עם ילדיהם, כאילו לא עשו דבר. בבקשה שתפו, זו הדרך היחידה לעשות משפט צדק במדינת ישראל 2016”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה לחסידות צאנז. איפה האדמור מצאנז
    01/03/2016 14:04
    יעלי
  1. חשוב שיגיב ויגנה את התנהגות החסידים. וללכת לבקר את הפצוע ולפייסו