עודה: “יש רוצחי ערבים בכנסת. דיכטר שלח אנשים שרצחו את ערפאת”

לאחר הדיון הסוער ורווי הצעקות בוועדת החוקה של הכנסת על חוק ההשעיה, האשים ח"כ איימן עודה בערוץ 2 שרים וחברי כנסת ברצח: "דיכטר שלח אנשים שרצחו את ערפאת, את אחמד יאסין ואת רנטיסי" • דיכטר: "באמירה אומללה הפך עצמו עודה לנציג מנהיגי חמאס בכנסת"
נחמן גור
כ' אדר א' התשע"ו / 29.02.2016 20:14

יו”ר הרשימה הערבית המשותפת, ח”כ איימן עודה, מאשים חברי ממשלה וקואליציה ברצח ערבים: במהלך עימות עם ראש ועדת החוקה של הכנסת, ח”כ ניסן סלומיאנסקי, באולפן ‘שש עם’ עוד בן עמי בערוץ 2, אמר עודה כי לא ייתכן שנשק ההשעיה מופנה כלפי חברי הכנסת ממפלגתו – ובהם זועבי, זחאלקה וגטאס שנפגשו עם משפחות מחבלים – בזמן ש”אנשים שרצחו ערבים במו ידיהם נמצאים בממשלה ובכנסת”.

במהלך הריאיון התייחס עודה, שאיים להתפטר מהכנסת אם חוק ההשעיה יאושר וח”כ ערבי יושעה,  בין השאר לח”כ אבי דיכטר מהליכוד, ראש השב”כ לשעבר, שמקדם את ‘חוק הלאום’: “יש הגמוניה שאני לא יכול לקבל אותה, גם פוליטית וגם מוסרית – הגמוניה שאומרת שאנשים שמקדמים את חוק הלאום הם הכי לגיטימיים. לא – הם אנשים קיצוניים, ואנחנו לא מוכנים לקבל את זה”.

עודה הוסיף: “חברי כנסת שלחו אנשים שרצחו את הנהגת העם הפלסטיני – דיכטר שלח אנשים שרצחו את ערפאת, גם את אחמד יאסין וגם את רנטיסי והוא נמצא בכנסת. שלח אנשים לרצוח אנשים”.

ח”כ דיכטר מסר בתגובה לדברים: “גאה על הזכות שניתנה לי להגן על אזרחי ישראל ובתוכם ערבי ישראל ועודה עצמו, מפני טרור רצחני שהובילו אותם אנשים שאיימן עודה יוצא להגנתם. באמירה אומללה הפך עצמו עודה לנציג מנהיגי חמאס בכנסת ישראל ומפקיר את ביטחון אזרחי ישראל- יהודים וערבים כאחד”.

בהמשך דבריו הדגיש עודה: “אני נבחר הציבור, אני לא נבחר של הימין. רק הציבור שבחר בי יכול להדיח אותי. איך זה שח”כים יכולים להדיח קולגות שלהם? זו לא רק פגיעה בנו, אלא גם בדמוקרטיה. זו מגמה שמוביל אותה ראש הממשלה, שמבין את כוחה של האוכלוסיה שהיא 20% מהציבור – הוא לא רוצה אותה חלק מהמשחק הפוליטי”.

והאשים את נתניהו בדחיקת הערבים מהמשחק הפוליטי: “לכן הוא העלה את אחוז ההצבעה, לכן הוא דיבר על הערבים הנוהרים, לכן הוא מסית נגדנו כמו בנאום דיזנגוף ואומר שאנחנו מניפים דגלי דאע”ש, הוא עושה דמוניזציה נגד אוכלוסיה שלמה. אנחנו בחרנו להיות חלק מהפוליטיקה כי אנחנו רוצים להשפיע, אני נבחרתי על ידי ציבור מסוים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אימן עודה
    01/03/2016 19:19
    אורי
  1. תגיד חתיכת זבל אתה מכנה את ראש השבכ רוצח כל מה שעשה היה נכון כי כל השמות שהוזכרו הם ברי מות כולם עם דם על הידיים תתביש כל מה שיש לך זה בזכות היהודים שהיה לך המזל לחיות איתם. אם אתם באמת מרגישים מקופחים פה אתם מוזמנים לעבור לאחד הדמוקרטיות באיזור ולחזור להיות פליטים או פלחים.כי זה מה שמתאים לך מר עודה תחזור למאה הקודמת ותבין שאתה נמצא פה על תקן עובד זר בדיוק כמו הסודנים בתחנה המרכזית . חתיכת מתנחל.אבל על תדאג האדמה תחזור לצאצאים של היהודים הרוסים מהעליה הראשונה מ-1880 די לשקרים צריך לשלול לך את כל הזכיות באופן דמוקרטי.