נתניהו על יאיר לפיד וליברמן: יש מי שמקשקש

נתניהו תקף בסיעת הליכוד את לפיד וליברמן על כנס שקיימו על יחסי החוץ של ישראל: "יש מי שבוחר לקשקש ולעסוק בכינוסים פוליטיים ויש מי שהודף את הלחצים על ישראל" • "מדרגים אותנו בעוצמה הבינלאומית שלנו בגלל הבריתות הבינלאומיות"
יוני גרין
כ' אדר א' התשע"ו / 29.02.2016 17:03

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת לכנס שיזמו חברי הכנסת יאיר לפיד ואביגדור ליברמן על מצבה הבינלאומי של ישראל, אותו כינה: “כנס של מפלגות השמאל”.

נתניהו אמר: “יו”ר הקואליציה עדכן אותי שמפלגות השמאל קיימו כנס חירום פוליטי. יש מי שבוחר לקשקש ולעסוק בכינוסים פוליטיים ויש מי שהודף את הלחצים על ישראל ומחזק את הבריתות הבינלאומיות של מדינת ישראל כדי להבטיח את עתידנו כאן”.

נתניהו הוסיף ואמר: “בסופו של דבר, העוצמה שלנו היא שמבטיחה את עתידנו – ומטרתה בסופו של דבר להביא להתפייסות של אויבינו איתנו”.

ראש הממשלה התייחס לדירוג שערך בית הספר לעסקים וורטון באוניברסיטת פנסילבניה, ואמר: “לפני מספר ימים פורסם סקר של בית ספר מאוד ידוע בפנסילבניה והם דירגו את המדינות החזקות בעולם. במקום הראשון ארצות הברית, במקום השני רוסיה, במקום השלישי סין. במקום הרביעי גרמניה. אחריהן בריטניה, צרפת, יפן. ובמקום השמיני ישראל”.

לדבריו, “ישראל דורגה כמעצמה מספר שמונה בעולם על בסיס שלושה דברים: עוצמה צבאית, השפעה בינלאומית ובריתות בינלאומיות. הם מדרגים אותנו בעוצמה הבינלאומית שלנו בגלל הבריתות הבינלאומיות שלנו”. 

נתניהו הוסיף: “היום פתחתי את יומי עם שגריר מצרים שחזר לישראל. המשכתי פה עם נציגים רבים של מדינות אפריקה שכולם רוצים לחזק את הברית עם ישראל. בעוד ימים אחדים יגיע לכאן סגן נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן. אנו מחזקים את הקשרים עם המעצמות הגדולות באסיה – זה מה שאנו עושים כל הזמן, יום-יום”.

ראש הממשלה התייחס בדבריו לכך שחוק ההשעיה שעבר בוועדת החוקה ויעלה להצבעה בקריאה ראשונה: “אני מברך את הקואליציה שהעבירה את החוק. זה יגיע מהר מאוד לקריאה ראשונה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות