הנשיא למשפחתו של אליאב ז”ל: “ברגע נורא מגלים אנשים נדירים”

ראובן ריבלין הגיע לביקור תנחומים אצל בני משפחתו של אליאב גלמן ז"ל שנהרג בפיגוע בצומת גוש עציון: תודה לכם על הכוח שלכם, על הבן שחינכתם, על המשפחה שגידלתם"
נחמן גור
כ' אדר א' התשע"ו / 29.02.2016 13:32

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הגיע היום (שני), לביקור ניחומים  בבית משפחתו של רס”ן (מיל’) אליאב גלמן ז”ל, שנהרג מאש כוחות צה”ל בפיגוע בצומת גוש עציון, כאשר הסתער על מחבל.

הנשיא אמר לבני המשפחה היושבים ‘שבעה’ ביישוב בכרמי צור: “אתם יודעים מה המחירים שאנו משלמים והם קשים ונוראים. כמו רבים מבנינו, הבן שלכם, הבעל שלך, נהדר ונפלא. ברגע נורא אחד עם ישראל כולו מגלה פתאום אנשים נדירים שלא ידענו שחיו בנינו. אתם ודאי ידעתם תמיד”.

אלמנתו של אליאב, רינת גלמן, סיפרה לנשיא כי מאז שאליאב השתחרר מצה”ל, הוא למד בחולון טכנולוגיות למידה. אליאב תכנן לצאת לעבוד בתחום שבו עסק גם בשירותו הצבאי.

מוריה, האחות הקטנה של אליאב, סיפרה: “אליאב היה איש צבא ואיש תורה ובמקביל לכל זה היה אח. בתור האחות הקטנה, שנשארת הכי קטנה גם כשכולם גדלים, אני יודעת לומר שהוא תמיד עקב אחרי כולנו”.

אחיו הקטן איתמר סיפר: “כולנו אנשים מאמינים, אבל אליאב היה איש אמונה ממש, שגם כשלא הכל הצליח לו הלך מתוך אמונה”.

אחיו הגדול אייל, סיפר: “אליאב היה מהמתמידים בין תלמידי הישיבה שלו ועם כל התורה הזו, יום אחד השאיר פתק על לוח המודעות ‘התגייסתי’ ועם האמונה הזו, היה כולו גם בחיי המעשה בצבא, כמ”מ, כמ”פ, וגם אז תמיד בלימוד”.

“אני פוקד בתים רבים בישראל בחודשים האחרונים”, סיפר הנשיא, “כולנו מבינים כי אנחנו נאלצים לחיות עם חרבנו. חזרנו לארצנו ואין מי שיניא אותנו ממימוש האמונה. סיפרתם לי על תלמיד חכם, קצין חותר למגע, איש משפחה, תודה לכם על הכוח שלכם, על הבן שחינכתם, על המשפחה שגידלתם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמה חוצפה לממשלה הזאת
    29/02/2016 15:58
    תמר
  1. מפקירה את אזרחיה ובאה לנחם