2000 צעירים יהודים מ-23 מדינות ערכו הבדלה ב’טיימס סקוור’ • צפו

אחד מרגעי השיא של השבתון השנתי של רשת חב"ד לנוער - CTeen, היה אמש, במוצאי שבת: למעלה מ-2000 בני נוער מ-23 מדינות ברחבי העולם, חברו לטקס הבדלה המוני במרכזו של כיכר הטיימס שבמנהטן • צפו בתיעוד
נתן פרל
י"ט אדר א' התשע"ו / 28.02.2016 15:05

מי שנקלע לטיימס סקוור, הככר המפורסם במנהטן במוצאי שבת האחרון, נתקל במחזה מיוחד במינו: כמו כל מוצאי שבת המקום היה מלא בתיירים מכל רחבי העולם, אבל שלא כמו בכל מוצאי שבת, הפעם הציפו את הככר אלפי צעירים יהודיים, שהגיעו כדי להשתתף בטקס הבדלה המוני ולהכריז בגאון על יהדותם.

הצעירים משתייכים לארגון CTeen – ארגון נוער של חב”ד עם מאות סניפים ברחבי העולם, והאירוע היה רגע שיא בכינוס מיוחד שנערך עבורם בניו-יורק.

רבים מהצעירים גדלים בסביבה לא יהודית ולומדים בבתי ספר לא יהודיים, והארגון מחזק את הקשר שלהם ליהדות, לתורה ולמצוות.

אלפי בני הנוער הגיעו חבושים בכיפות ובסמלים יהודיים, הפגינו בגאווה את יהדותם באחד מאתרי התיירות הפופולריים בעולם – מול עשרות אלפי צופים. את הבאים קיבלו שנים-עשר מסכי ענק בהם שולבו סיסמאות ואמרות יהודיות בשלל נושאים, זאת לצד תמונות מפעילות הארגון, וקטעי וידאו בהם גם שיחה מהרבי מליובאוויטש זצ”ל אודות שנת ‘הקהל’.

לאחר ההבדלה נערכה במקום הופעה של להקת ‘היום השמיני’, שסחפה אחריה את המשתתפים, כמו גם את עוברי האורח הרבים שהופתעו מהאירוע הבלתי שגרתי אליו נחשפו.

צפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות