ח”כ אורן חזן להנגבי: “הנה, מודיע על התפטרותי מכל הוועדות בכנסת”

אחרי שהושהה על ידי יו"ר הקואליציה הנגבי מחברותו בשתי וועדות הודיע חה"כ אורן חזן כי הוא מתפטר מכל הוועדות בכנסת • "נוצרה מן מציאות שיש קואליציה של 61 ורק אורן חזן אשם. נטפלים אלי כי זה קל"
דוד ליבוביץ
י"ח אדר א' התשע"ו / 27.02.2016 20:10

לא רוצים לא צריך: חבר הכנסת אורן חזן, שהודח על ידי יו”ר הקואליציה ח”כ צחי הנגבי מוועדת  החוץ והביטחון וועדת הכנסת, אמר היום בראיון שהעניק לחדשות  2: “הוא נטפל אליי כדי לכסות על הכישלון שלו – אבל הנה: אני מודיע על התפטרותי מכל הוועדות.

“נוצרה מן מציאות שיש קואליציה של 61 ורק אורן חזן אשם. נטפלים אלי בדיוק בשל כך”, אמר חזן. “בהצבעה שבה מגיעים 29 ח”כים בלבד ויו”ר הקואליציה נופל פעם אחר פעם, הוא בוחר להסיט את האש אליי”.

עוד אמר חזן: “נטפלים אליי כי זה קל. כשהייתה הצבעה לא חוקית האשימו אותי, כשהיה את האירוע בחניון הכנסת האשימו אותי – נוצרה מן מציאות שלוקחים אותי ומוציאים כותרת”.

ח”כ אורן חזן הושעה  בסוף השבוע האחרון על ידי סיעת הליכוד מחברותו בשתי ועדות של הכנסת, בשל העדרותו מהצבעות במלאת הכנסת, מה שגרם להפסד מביך של הקואליציה.

חזן טען כי נעדר בשל מצב בריאותו. 

 צחי הנגבי הוציא מכתב לחברי הסיעה, בו נאמר: “מזה זמן, ח”כ אורן חזן נעדר בכוונת מכוון מהצבעות רבות במליאת הכנסת. הדבר מהווה התרסה עקבית נגד הסיעה בה הוא חבר, מכשיל את הממשלה ומקשה עלינו לקדם את היעדים שהקואליציה מחוייבת להם.

“מעבר לכל אלה, מדובר בהפגנת זלזול מובהק כלפי חברי הסיעה, שמתמודדים מידי יום שני ורביעי מול האופוזיציה, לעתים מזומנות עמוק לתוך הלילה”.

בתגובה להחלטה, אמר ח”כ חזן: “עצוב שיו”ר הקואליציה צחי הנגבי אינו לוקח אחריות על כישלונו בהצבעה ומוציא את התסכול האישי שלו, על כך שלא מונה לשר מחד ונכשל מאידך בתפקיד יו”ר הקואליציה – עלי באמצעות הסטת האש מכישלונותיו לכיוון שלי. במשחק הזה אני לא מתכון לשחק…”

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חזן מתנהג כמו ילד קטן-
    27/02/2016 21:35
    משה דניאל
  1. הכתב המוכשר ביטא זאת כשכתב: “לא רוצים לא צריך”.
    למה להתנהג כך. אורן חזן אם להתעלם מכך שהוא כופר ומהאיסורים החמורים שהוא עשה (ומשנאת החרדים שהוא מסתיר) אכן לא ראוי להיות באף וועדה.