ליברמן: “ביבי לא יוותר על החרדים לעולם, והוא רוצה להישאר עד 2069”

אביגדור ליברמן תקף בחריפות בוועידת 'ישראל ביתנו': "לנתניהו אין קשר למחנה הלאומי" • "בשום קונסטלציה בעתיד נתניהו לא יוותר על המפלגות החרדיות ותמיד ייכנע לכל דרישותיהן" • "במקום ליבש את הביצות הצמד חמד הזה, ביבי ובוגי רודפים אחרי היתושים"
נחמן גור
ט"ז אדר א' התשע"ו / 25.02.2016 19:19

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף הערב (חמישי) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו על גל הטרור הערבי.

בנאומו בוועידת המפלגה בבנייני האומה אמר ליברמן, כי היום ברור מדוע לא הצטרף לממשלה: ”הטרור הנמשך גבה חייהם של למעלה מ-30 בני אדם, מאות פצועים, שיקום המנהרות ההתקפיות מעזה לישראל, אי היכולת של הממשלה להגיע להסדר עם ארה”ב על גובה הפיצוי הביטחוני, המשך העליה במחירי הדיור וביטול החוק לשיוויון בנטל”.

ליברמן טען כי נתניהו מחויב מידי למפלגות החרדיות. ”כשהלכנו לנשיא לאחר הבחירות המלצנו על נתניהו כמועמד להרכיב את הממשלה ללא תנאים מוקדמים. לא ניסינו לדבר איתו לפני ההמלצה או לקבל הבטחות מראש.

”אבל אני מכיר את האיש טוב, אפילו טוב מאוד. לכן אמרתי שאני לא אחתום על ההסכם הקואליציוני לפני שאראה את ההסכם עם החרדים. היה ברור לי שלפני שנתניהו פיזר את הקואליציה הקודמת והלך לבחירות, הוא הגיע להבנות עם המפלגות החרדיות.

“כשראיתי את ההסכם הבנתי דבר נוסף: שההבנות שלו עם המפלגות החרדיות הן לא רק לגבי הכנסת ה-20, אלא גם לגבי הכנסת ה-21, הכנסת ה- 22 וכן הלאה. כל מערכות הבחירות בהן הוא מתכוון לקחת חלק. ותאמינו לי: הוא מבחינתו מתכוון להישאר במערכת הפוליטית עד לשנת 2069…”

לדבריו, בכל קואליציה עתידית של נתניהו, השותפות הראשונות הן המפלגות החרדיות, ותמיד תהיה להן עדיפות על פני כל המפלגות האחרות, כולל זכות וטו.

”בשום קונסטלציה בעתיד נתניהו לא יוותר על המפלגות החרדיות ותמיד ייכנע לכל דרישותיהן”, אמר ליברמן.

ליברמן טען עוד כי כי אין לנתניהו קשר לימין או למחנה הלאומי. “נתניהו הוא המנהיג של מחנה ישראבלוף. הכל כאילו, הכל כמו אצל הגששים – ‘היה מנוע?’. וכמובן כל מה שקרה ערב הבחירות ומיד אחרי הבחירות. אני מדבר על הקריאה ההיסטרית ‘הערבים בהמוניהם נוהרים באוטובוסים לקלפיות’, ומיד לאחר מכן, באה בקשת הסליחה, ההתנצלות וההזמנה של איימן עודה, ג’מאל זחאלקה וחבריהם ללשכתו, שם הם התקבלו ברוב פאר והדר עם חיוך וטפיחות על השכם”.

ליברמן תקף את ראש הממשלה ואת שר הביטחון שקוראים להתנהג באחריות ובקור רוח מול גל הטרור: ”זאת מכבסת מילים בלבד. הביטויים האלו הם רק כיסוי לחוסר האונים שלהם ולתבוסתנות. שני הג’נטלמנים האלו ממגנים אותנו לדעת ומשלמים הרבה מאוד כסף לאדונים אבו מאזן והניה”.

‘יו”ר ישראל ביתנו הדגיש כי ההגנה הכי טובה היא ההתקפה: “על מנת להכריע את הטרור, יש לפגוע במקורות הטרור, לא רק בדרגי השטח הנמוכים. בדיוק כמו אותה משוואה מפורסמת – במקום ליבש את הביצות הצמד חמד הזה, ביבי ובוגי רודפים אחרי היתושים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לח
    26/02/2016 10:08
    יהודית משה
  1. בס”ד
    אני בחורה נכה פיזית ניסיתי לכתוב לך באתר של ישראל ביתנו על המצב שלי וההודעה לו עברה כשעשיתי שלח .
    אשמח מאוד עם כבוד ח”כ ליברמן יכתוב לי את כתובת האימ”ל שלו בתוך האימ”ל שלי שאוכל להעביר לו מסר אישי ממני אליו.
    בהערכה יהודית משה
    [email protected]