אליאב ז”ל שנורה: “המובחר שבחבורה. היה מחובר לתורה”

חבריו ושכניו ליישוב כרמי צור של רס"ן אליאב גלמן ז"ל שנפל היום, מתקשים לעכל את הטרגדיה • "היה עמל בתורה, כל יום, היה קם, לא משנה מה קרה בלילה, איפה ומה היה, גם בצבא. דף יומי, לימוד תורה"
דוד ליבוביץ
ט"ו אדר א' התשע"ו / 24.02.2016 20:12

קצין המילואים רב סרן אליאב גלמן ז”ל, בן 31 מכרמי צור, שנהרג היום במהלך פיגוע דקירה בצומת גוש עציון, מירי כוח צה”ל שירה לעבר המחבל הערבי, הותיר אחריו את רעייתו רינת, שנמצאת בהיריון מתקדם, ואת שני בניו – יאיר ויואב.

גלמן גדל בקריית ארבע, ומתואר על ידי חבריו כ”אדם שקט ומלא עוצמה שנתן רבות מחייו למען העם והארץ”.

הוא סיים את שירותו כקצין לפני כמה חודשים ובימים האחרונים היה בשירות מילואים. לדברי מכריו, התכוון לפנות לעבודה בתחום הביטחון.

• קצין המילואים שנהרג מהירי לעבר המחבל: אליאב גלמן מכרמי צור

חבריו ושכניו ליישוב סיפרו לערוץ 7 על דמותו.

“הוא היה אדם יקר, צנוע ופשוט. איש שבבחינת אמור מעט ועשה הרבה. זו אבדה גדולה והתחושות קשות. אנחנו עצובים וכואבים”, אומר חברו יהודה ולד, דובר היישוב כרמי צור, בו התגורר.

שכן נוסף תיאר: “הוא תמיד שמח לעזור ולסייע, נתן את חייו למען המדינה וצבא העם, לא פלא שהוא מצא את מותו על מדים. זה מתאים לאישיותו”.

אחיו של גלמן, אייל, ספד לו: “אנחנו מתעסקים במשפחה בביטחון, בהתיישבות. אחי נפל, הוא המובחר שבחבורה. מעבר לזה שהיה מ”פ, לוחם דגול בעל מידות, מצוין, דייקן, אהוב, אוהב, קשור לעם ישראל, לארץ ישראל, לתורת ישראל. היה עמל בתורה, כל יום, היה קם, לא משנה מה קרה בלילה, איפה ומה היה, גם בצבא. דף יומי, לימוד תורה, היה מחובר כל הזמן לשורשים של עם ישראל, של ארץ ישראל, של התורה הקדושה.

“אחי נפל בקרב, בקרב שאנחנו מכירים כבר תקופה ארוכה. אבל הקרבות והפרעות כבר 150 שנה בעם ישראל, מאז חלל הקרב הראשון ב-1873. גם אחי נכנס, אחי היקר, נכנסת למעגל הזה, לאותו מגש כסף ש-150 שנה העם הזה, בדור התחיה, ממשיך וגואל את ארץ ישראל ובונה את מדינת ישראל. ה’ נתן, ה’ לקח, יהי שם ה’ מבורך”.

הלוויתו של רב-סרן (מיל’) אליאב גלמן ז”ל תתקיים בשעה 21:30 בבית העלמין בכפר עציון.

הוא הועלה בדרגה לאחר מותו.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות