הנאשם מדומא מדבר: “שמו שירת נשים, הביאו חוקרת שתשיר”

עמירם בן אוליאל הנאשם המרכזי ברצח בדומא, מתאר את שעבר בחקירות השב"כ: "אחד תפס אותי מהחולצה ואמר לי: 'אני הולך להיות הסיוט שלך, אנחנו נשתה לך את הדם מהאוזניים'. כל מיני איומים, כל מיני צעקות, צרחות, הכאות"
חיים טוויל
י"ב אדר א' התשע"ו / 21.02.2016 21:25

עמירם בן אוליאל, הנאשם המרכזי ברצח בני משפחת דוואבשה בכפר דומא, שנעצר ב-1 בדצמבר, מגולל בהקלטה מיוחדת – שפורסמה הערב על ידי עופר חדד בחדשות 2 – את הגרסה שלו להתרחשויות מיום מעצרו ועד להגשת כתב האישום נגדו, כולל העינויים שעבר במתקני החקירות של השב”כ – עינויים שהובילו, לדבריו, להודאתו במעשים החמורים.

“חקרו אותי וחקרו אותי ולא שיתפתי פעולה, עד שהם קלטו שאני משתדל לא לשמוע שירת נשים, אז הם פשוט החליטו להפעיל את הרדיו. הם שמו שירת נשים. ביקשתי מהם לחדול, הם לא הסכימו וכשקמתי לכבות התנפלו עליי, הרביצו לי, אזקו אותי בידיים וברגליים, לחצו עליי במקומות כואבים.

“מכיוון שהם קלטו שהקטע של שירת נשים רגיש אצלי, הם הביאו לי חוקרת ששרה לי שירים”, מתאר בן אוליאל. “באיזשהו שלב כשהתכופפתי טיפה קדימה היא מצאה תירוץ לגעת בי ואמרה שהיא מפחדת מאוד על הגב שלי. היא נגעה לי בכתף כדי להרים אותי והתחלתי לצעוק עליה: ‘מה את נוגעת בי, תתביישי לך’ וכל הזמן שמרתי על זכות השתיקה”.

עמירם ממשיך לתאר: “אזקו אותי באזיק קצר מאחורי הידיים, נתנו לי סטירה, אמרו לי שאני אתחיל לדבר ושנגמר השתיקה פה. אמרו לי: ‘אתה פעם ראשונה בחקירת שב”כ, אתה יכול להגיד לפדרמן שיזרוק את החוברת שלו לזבל’.

“המשכתי לשתוק. בציניות ביקשו ממני פשוט לשבת בתנוחה שהגב 45 מעלות אחורה בערך, תנוחה בלתי אפשרית. אחרי דקה כבר נפלתי אחורה עד שהראש שלי הגיע כמעט לרצפה.

“כאבים מטורפים, צרחתי צרחות איומות. הם לא התייחסו, הם אמרו לי ‘אתה מדבר?’ המשכתי לשתוק, לצרוח. בשלב כלשהו הרימו אותי, אחד תפס אותי מהחולצה ואמר לי: ‘אני הולך להיות הסיוט שלך, אנחנו נשתה לך את הדם מהאוזניים’. כל מיני איומים, כל מיני צעקות, צרחות, הכאות, סטירות. עד שמתישהו אמרתי טוב, אני אחרטט להם איזה משהו שישחררו אותי ואמרתי להם: אני אדבר, אני אדבר”.

על השחזור מספר בן אוליאל: “לקחו אותי לכפר, איפה שהייתה ההצתה של הבית. קיצר, טיילתי שם קצת וזה. קיצר, רצו שאני אשחזר וכו’. כל היום אמרו לי ‘מי עוד היה איתך, מי עשה איתך’. אמרתי להם שאף אחד והם לא האמינו לי”.

עו”ד איתמר בן גביר, המייצג את בן אוליאל, מסר בתגובה: ”העדות המצמררת בקלטת בתוספת העובדה שעד לרגע זה השב”כ והפרקליטות לא מוכנים להעביר לנו את קלטות החקירה מאותן שעות וימים, מלמדים כי בן אוליאל עונה והוצאה ממנו הודאה שאינה קבילה במשפט הישראלי”.

משירות הביטחון הכללי נמסר בתגובה: “מדובר בתיק תלוי ועומד בבית המשפט, המתנהל בדלתיים סגורות, ולפיכך מטבע הדברים והוראות החוק אין באפשרותנו להתייחס לפרטים המצוינים בפנייה ולאמיתותם.

“עם זאת, יצוין כי חקירתו של הנדון בוצעה על פי הוראות הדין ובפיקוח וליווי שוטף של כל הגורמים הרלוונטיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הנאשם בפרשת דומה
    22/02/2016 01:04
    מני
  1. אני מוחה בכל תוקף רשעים ארורים אם עינו אותו עינויים קשים שאפילו למחבלים לא עושים כך כי יש ואהדת חקירה אבל ליהודים מותר לעשות את הכל אם הוא לא היה מדבר אם היו הורגים אותו ומעלימים את הגופה כל מה שהוא אמר כי זה היה פיקוח נפש אז מותר לשקר אנחנו כולם יודעים שזה חתיכת עלילה על אחינו המתנחלים. זה היה ריב חמולות .בושה לנו .