טרגדיה בביתר עלית: לפני חודשיים ניצלה מבליעת בלון – הבוקר נפטרה

תינוקת בת 9 חודשים איבדה את הכרתה וצוות נט"ן הוזעק לביתה שבביתר עלית • הפעוטה ניצלה רק לפני חודשיים מבליעת בלון • בעקבות האירוע הועלתה דרישה מצד התושבים להפעיל ניידת טיפול נמרץ בעיר, אלא שזו היתה עסוקה היום בארוע אחר
יוני גרין
י"ב אדר א' התשע"ו / 21.02.2016 11:29

הפעוטה כבת תשעה החדשים עליה דווח כי הא מצויה במצב קריטי נפטרה לאחר שפעולות ההצלה לא צלחו.

הבוקר איבדה התינוקת בת 9 החודשים את הכרתה וצוות נט”ן הוזעק לביתה שבגבעת בי.

הפעוטה ניצלה אך לפני חודשיים מבליעת בלון כששהתה בפעוטון. היא פונתה אז לבית החולים שערי צדק והבלון הוצא בשלום מגרונה.

בעקבות המקרה שארע לפני כחודשיים הועלתה דרישה מצד תושבי העיר להפעיל כונן אמבולנס. הדרישה התקבלה ואמבולנס הוצב בעיר, אלא שדווקא היום, היה עסוק הצוות היום בטיפול במקרה אחר. לזירה הוזעקה נידת נט”ן מהיישוב אפרת.

כונן הצלה שהגיע למקום יוסף רייניץ סיפר: “כשהגעתי לבית הוריה יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים שגרים בסמוך ביצענו בפעוטה פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות לאחר שככה”נ נחנקה במהלך האוכל ואיבדה את הכרתה. לאחר נסיונות החייאה ממושכות צוות ניידת טיפול נמרץ של מד”א נאלצו לקבוע את מותה”.

בלון, ביתר עלית

באירוע שהתרחש לפני מספר חודשים כאמור סיפר יוסי יונה, מתנדב באיחוד הצלה וכונן מד”א: “התינוקת איבדה את ההכרה במהלך שהותה אצל מטפלת.

“יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות תוך כדי שהצטרפנו לפינוי של הפעוטה במצב אנוש לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד”א.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כתב חסר שכל
    21/02/2016 21:21
    מוטי
  1. הילדה לא ניצלה. היא הייתה פגועה 100%
    והעבירו אותה לאלי”ן
    והקב”ה ברחמיו לקח אותה
    בבקשה לבדוק ולחקור היטב לפני שכותבים שטויות