שיפור במצב הכלה שרה שפרלינג: בינוני ויציב; תעבור עוד ניתוח

מצבה של הכלה שרה שפרלינג, שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית של אוטובוס קו 402 בכביש 1, משתפר ומוגדר בינוני ויציב • היום היא תעבור ניתוח מתוכנן נוסף
חיים טוויל
ח' אדר א' התשע"ו / 17.02.2016 09:20

שיפור נוסף במצבה הרפואי של הכלה שרה שפרלינג, שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית בקו 402.

מבית החולים אסף הרופא נמסר, כי מצבה משתפר, היא עדיין מונשמת ומורדמת – ומצבה מוגדר בינוני ויציב.

עוד נמסר מבית החולים, כי הכלה תעבור היום ניתוח משלים מתוכנן וייתכן שתעבור בהמשך ניתוח נוסף.

בני משפחתה מבקשים להמשיך ולהתפלל לרפואתה של שרה בת דינה.

שרה, תושבת שכונת נווה יעקב בירושלים, אמורה הייתה להינשא בעוד כשבועיים לחתנה קובי קסטלניץ, בן 26, נכדו של רבי אשר פריינד זצ”ל, תלמיד ישיבת קול תורה. היא נסעה יחד עם אחותה ברכה לבני ברק, לסידורים לקראת החתונה.

אביה, הרב אברהם שפרלינג, התייחס השבוע למצב של בתו ותיאר את רגעי האימה שעברו על בנותיו: “ברכה התקשרה אלינו, אחר כך סיפרה שהרגל של שרה הייתה תקועה והיא ניסתה לחלץ אותה. היא קפצה מהאוטובוס ואז הגיע חובש שהחל לטפל בשרה, ברגע שכיבוי אש הוציאו אותה”.

האב אמר עוד: “אני רוצה להודות לרופאים כאן שעמלו קשה להציל את היד הקטועה של הבת שלי. במשך עשר שעות עמלו והביאו לכאן את מיטב הרופאים מכל האזור וזה מראה איך בית החולים הזה לא חסך, ומחשיב את החולה מעל לכבוד שלהם. לא דאגו לכבוד והביאו רופאים מכל מקום.

“אני מודה גם לכל הישיבות הסמינרים ולכלל הציבור ולכל מי שאמר תהילים למען הבת שלי זה עזר, והנה הניתוח המורכב הזה הוא כרגע הצלחה.

“צריכים עוד תפילות רבות בחודשים הבאים. צריך גם להודות לקדוש ברוך הוא, שהוא העוגן ועם הציבור והתפילות, ייתן לנו כוח להמשיך ויביא רפואה הרבה יותר מהר”.

האב הודיע כי חתונת בתו, שהייתה אמורה להתקיים בסוף החודש –  תדחה. “הקדוש ברוך הוא נותן הכול במידה הנכונה ועכשיו כנראה הייתה צריכה להיות התאונה והפציעה של הבת שלי. לא תהיה חתונה בקרוב, כי גם אם יהיו ניסים החתונה לא תהיה כרגע. אבל בעזרת השם הכול יהיה בסדר ונראה אותה רוקדת בחתונתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות