הכלה שרה שפרלינג: חל שיפור קל מבחינת כל המדדים לאורך הלילה

מצבה של הכלה שרה שפרלינג, המאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים אסף הרופא, נותר הבוקר קשה אך יציב • הגר"ח קנייבסקי חיזק את החתן של הכלה הפצועה
חיים טוויל
ז' אדר א' התשע"ו / 16.02.2016 08:51

מצבה של הכלה שרה שפרלינג, בת ה-20 מירושלים, שנפצעה באורח קשה בתאונה הקטלנית בקו 402 של אגד, ומאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים אסף הרופא בצריפין, נותר הבוקר (שלישי) קשה אך יציב.

מבית החולים, מציינים עם זאת, כי חל שיפור קל מבחינת כל המדדים, לאורך הלילה עד עתה.

אמש הגיע קובי קסטלניץ, חתנה של הכלה שרי שפרלינג, בן 26, נכדו של רבי אשר פריינד זצ”ל, ותלמיד ישיבה ‘קול תורה’ בירושלים, לביקור חיזוק בביתו של הגאון רבי חיים קנייבסקי ברחוב רשב”ם בבני ברק.

הגר”ח  עודדו ואמר: “יש להתחזק באמונה תמימה שהכל מאיתו יתברך – והכל לטובה”.

שרה, תושבת שכונת נווה יעקב בירושלים, אמורה הייתה להינשא בעוד קצת יותר משבועיים. היא הייתה בדרכה לסידורים בבני ברק, לקראת חתונתה, יחד עם אחותה ברכי, שנפצעה קל.

עם אישפוזה, עמלו הרופאים – שחלקם הגיעו מבית החולים תל השומר – להציל את ידה מקטיעה וטיפלו בשברים מורכבים בגפיה.

ד”ר ארז אבישר, מנהל יחידת כף היד באסף הרופא, שהיה בצוות המנתח, אמר אתמול: “שרה הגיעה במצב קשה עם קטיעה של גפה עליונה מעל גובה המרפק ושברים בירך, פציעה מורכבת בכל פלג גוף ימני. היא הוכנסה לניתוח מורכב עם צוותים משולבים לקיבוע, ואחר כך עם צוות של תל השומר בוצע חיבור של הגפה הקטועה וטיפול בכלי הדם.

“היא בהתאוששות ויש תגובה טובה לגפיים, כולל ההשתלה ומקווים לטוב. בטיפול נמרץ מייצבים את מצבה גם בשל הניתוח הארוך ואיבוד דם רב”.

אביה של שרה, הרב אברהם שפרלינג, התייחס אתמול בבית החולים, למצב של בתו. “הבנות נסעו ביחד לבני ברק לסידורים לקראת החתונה. בהתחלה אשתי, דינה, הייתה אמורה לנסוע איתן אבל החליטה שלא.

האב תיאר את רגעי האימה שעברו על בנותיו: “ברכה התקשרה אלינו, אחר כך סיפרה שהרגל של שרה הייתה תקועה והיא ניסתה לחלץ אותה. היא קפצה מהאוטובוס ואז הגיע חובש שהחל לטפל בשרה, ברגע שכיבוי אש הוציאו אותה. ברכה סיפרה שהיו מלא פצועים בכביש שצעקו. הגענו לכאן לבית החולים והתחלנו לקרוא תהילים”.

האב אמר עוד:” אני רוצה להודות לרופאים כאן שעמלו קשה להציל את היד הקטועה של הבת שלי. במשך עשר שעות עמלו והביאו לכאן את מיטב הרופאים מכל האזור וזה מראה איך בית החולים הזה לא חסך, ומחשיב את החולה מעל לכבוד שלהם. לא דאגו לכבוד והביאו רופאים מכל מקום.

“אני מודה גם לכל הישיבות הסמינרים ולכלל הציבור ולכל מי שאמר תהילים למען הבת שלי זה עזר, והנה הניתוח המורכב הזה הוא כרגע הצלחה.

“צריכים עוד תפילות רבות בחודשים הבאים. צריך גם להודות לקדוש ברוך הוא, שהוא העוגן ועם הציבור והתפילות, ייתן לנו כוח להמשיך ויביא רפואה הרבה יותר מהר”.

האב הודיע כי חתונת בתו, שהייתה אמורה להתקיים בסוף החודש –  תדחה.

“הקדוש ברוך הוא נותן הכול במידה הנכונה ועכשיו כנראה הייתה צריכה להיות התאונה והפציעה של הבת שלי. לא תהיה חתונה בקרוב, כי גם אם יהיו ניסים החתונה לא תהיה כרגע. אבל בעזרת השם הכול יהיה בסדר ונראה אותה רוקדת בחתונתה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התנהלות אגד
    16/02/2016 09:22
    שניידי
  1. לפטר את הנהלת אגד!

  2. מישהו יודע את שמות הפצועים בתאונה?
    16/02/2016 19:05
    יונית
  3. שנוכל להתפלל לרפואתם

  4. הכלה
    20/02/2016 22:32
    משה
  5. הרבו בתפלות